- 525 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MOTOR HEYECAN VE CAN - 5
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
MOTOR HEYECAN VE CAN - 5
Başkalarının düşüncelerine değer vermeden yapılan eleştirler ve tespitler; diğer insanları küçük görmektir. Küçük gören insanı ise; düşüncesi küçültür.
Bu cümleleri yaşamın bir cizgisi olarak gördüğümüz için;
Yazımın seri başlangıcında verdiğim sözüme sadık kalaral;
Motor kazaları ve motor sürücüleri konusunda bizlere intikal eden düşünceleri sizlere arz ediyorum;.
İzmir’den Bedir Köse;
Sadece motor konusu değil, unutulmamalı ki; kazalar önlendiğinde kazalarla harcanan zaman ve servet ülkenin dış borcunu iki yılda ödeyecektir.
Bu konuda ne mümkünse "Seferberlik." Anlayşı ile yapılmalıdır.
Malatya’dan Mustafa Çavuşoğlu;
Kazların oluşumunun çok çeşitli sebepleri vardır. Bunların en önemli yüzdesi de alkolllü iken araç kullanmaktır. Aklo alarak motorlu araç kullanmanın önüne geçilmesini sağladığımız zaman kazalar yüzde elli oranında azalacaktır. Bunu başarabilir isek; problemi çözdük demektir.
Ankara’dan Veysel Eroğlu;
Motorlu araç hayatı kolaylaştırıyor. Motorlu araç hayatı zindan etmesi için ise; insanlar elinden geleni yapıyor. Kazaları önlemek insanın elinde olan bir olgu. Hayatı zindan etmek için uğraş veren insana şaşırmamak elde değil.
Benim önerim; gün içinde günlük işlerde motorlu araç kulalnılsın. Gün içinde gündüz alkol asgari kullanıldığından daha az kaza oluyor. Gecenin bir vaktinden sonra motorlu araçlar ölüm kusuyor. Müneccim olmaya gerek yok, kültürlü eğitimli saygılı toplum olmayı hedefler isek; kazalara da çözüm buluruz.
Çankırı’dan Aydoğan Uğurlu;
Yılalrca motorlu araç kullandım, gece araç kullanmak insanı ürkütmekte, bunun tek nedeni bilinçsizlikle araç kullanan sorumsuzluk yapan sürücülerdir. Bu konunun çözümümü polisten tandarmadan beklemek hata olur. Bu tablonun son bulması için toplumun bütün katmanlarının el birliği içinde radikal kararlar alması gerekiyor.
Meslek odalarının lokomotifliğinde bu meselenin çözüleceğine inanıyorum.
İzmir’den Gülesin Acay;
Hastanelerin önlerinde, sokak aralarında, caddelerde, kamu ve özel kurumların yakınlarında gelişigüzel par etme alışkanlıkları bütün bu yazıklarına ilaveten söyelecek sözlerimdir.
Çözüm konusuna gelince;
Çözüm makamında olanlar şunu bilsinler ki; turizme en büyük darbe motor kazalarıdır. Motorların insanları rahatsız edici boyutlara kullanılması dışardan gelecek insanı bu fikrinden vazgeçirmektedir.
Bu konuyu analiz ettiklerinde çözümü kesinlikle bulurlar.
Kars’tan Ramiz Aydın;
Beni bağışlayınız; "Hatası teşbih olmaz, teşbih hatasız olmaz." Sözünü belirterek bir tekerleme söylemk istiyorum.
Eşşek düştüğü yoldan yirmi sene sonra geçmek zorunda kalsa, aynı yere adımını atmıyor. İnsan niye hatayı üst üste yapar buna anlam verecek var mı?
"Zararlı olanları tercih etmiyorum ve yapmıyorum." Düşüncesini hayatta kendine şiar edinmek bu kadar mı zor.
OKUYUCULARIMIZIN DÜŞÜNCELERİNİ TAMAMLADIKTAN SONRA;
İLÇEMİDEKİ KURUM VE KURULUŞLARININ DÜŞÜNCE VE ÇÖZÜM YOLLARINI SİZLERİN TAKDİRLERİNE AZR EDECEĞİMİ BELİRTEREK SAYGILAR SUNUYORUM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.