YORUMLAR
şimdi gördüm yazınızı önce çok korktum bir veda diye sonra okuyunca sevindim
bütün yazdıklarınıza katılıyorum gönüldostu...
insanları iyi analiz etttiğimi sanırdım şimdi daha iyi anladım doğruymuş siz gerçektende duygusal ve çok saygı sevgi dolu birisiniz...
ve sizede nasılsanız öylece yansıyordur umarım bizim dostluğumuz...
iyice dinlenin ahhh ahh kıskanmadım ama özendim doğrusuu
güzel bir tatil olur inşallah sağlıkla ve huzurla aramıza bekliyoruz
bizden yana kat kat helal olsun hakkımız olduysa şayet
kendinize çok iyi bakın
Allah'a emanet olun...
bekleniyorsunuz......EZGİM/ce
Yorgunluğunu da, dinlenmek istediğini de, insanlara olan sevgini de ne güzel anlatmışsın Toynak dost
Gerçekten insan bilgisayar başına geçince yoruluyor. Gündüz iş gece de internet.
Belki dinlensek, kendimizi okumaya versek, dünyamızla başbaşa kalsak daha güzel şiirler yazarız. Ben de böyle düşünüyorum. Düşünüyorum düşünmesine de bir türlü daha kendime uzunca bir zaman izin veremedim.
Yorum yazmak yoruyor insanı. Aslında bir kaç arkadaş hariç, bizler şiir üzerine yorum yazmıyor, şiiri eleştirmiyor, yanlışı göstermiyor, karşımızdaki insanı daha iyi şiir yazması için teşvik etmiyor, yorumlarda yalnızca duygularımızı paylaşıyoruz. Yorum almak elbette güzel, mutlu ediyor insanı ama bunun yanı sıra da yoruyor. Yani insan şiir yazmaktan yorulmuyor, yorum yazmaktan yoruluyor. Hele birde gündüz yoğun olarak çalışıyorsa....
Bizlere kalan güzel paylaşım ve güzel dostluklardır. Hepimiz şiir yazıyoruz ama acaba yazdıklarımızla bir on yıl sonra hatırlanacak mıyız? Bırakın on yılı bir yıl ortalıkta görünmezsek hatırlanacak mıyız...
Önemli olan sağlık. Siz ve tüm dostlar sağlıklı ve mutlu olsunlar yeter.
Ha bir de ülkemize Rabbim huzur versin yeter. Gerisi ömür yettiğinceye kadardır...
Sağlık ve huzurla dinlenmeniz dileğiyle
Eşinize selamlar
Allaha emanet olunuz
Saygımla
Değerli kardeşim ,
Sağlığın yerinde olsun sağ haberlerini lalım başka isteğimiz yok.Evet zaman zaman hepimiz bir dinlenmeye çekeriz kendimizi hele hele karadenizin o yeşilliğinde çok iyi dinleneceksin eminim.Allahıma emanet ol sağlıkla git gel inşallah.Görüşmek dileğimizle benden yanada hakkım helal olsun kardeşime...
Saygılarımla
Bahar