İyi ki Doğdun...
Canım sevgilim,
Düşünüyorum da ne kadar çabuk geçmiş aylar...Hiç hesapta yokken seninle tutuldum bir deli sevdaya...Önceleri benim için sıradan birisiydin.Hani şu laf olsun diye takılanlardan...Sonra ansızın gelip oturdun yüreğimin en derinine...Nerden bilebilirdim ’’herşeyim’’ olabileceğini günün birinde?Ama oldun işte.Herşeyim benim...
İyi ki varsın sevgilim ve iyi ki benimsin...
Seninle çıktığımız bu yolda sonsuzluğa adım atmak istiyorum.Yalnızca sen ve ben...Olabildiğimiz kadar biz olabilmek istiyorum seninle.Seni öyle çok seviyorum ki bebeğim...Bunu kelimelerle anlatmak imkansız kılıyor sevgimi.Kelimeler bile yetmiyor sana olan aşkıma...
Bazen sebepsiz yere gülüşlerim oluyorsun.Seninle yaşadıklarımızı hatırlıyorum Ankara’nın tozlu sokaklarında.El ele gezdiğimiz caddeler ve göz göze olduğumuz cafeler...Sen yokken öyle boşlar ki birtanem...Sensiz herşey anlamsız,bomboş...
Buraya gelişlerin benim için küçük bir çocuğun bayram sevincine dönüşüyor.Sen bilmesen de...Beni hayırsız,gaddar ve duygusuz olarak görsen de aslında bilmediğin o kadar çok şey var ki sevgilim...Bu kız senin için ölüyor...Ne olur anla vazgeçilmezim...
Aydınlık bakışlı erkeğim,güzel yüzlüm....İYİ Kİ DOĞDUN!!!