- 971 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Adı Saklı 6 " özel"
Kulakların çınlasın sevdamın AH hali
Bol bol seni andım bu sabah.......
Geceden bu yana sesine ses bekleyen bir İstanbul vardı duvarın diğer tarafında.Hele damda gezinen kaçaklar hiç yorulmamış sabah ettiler sonunda. Konup durdular senin yerine göğümün göğsüne.Bitmedi gezintileri koşuşturmaları.Uyuyamadım , ne kadar cevap vermesem de yüreğim ordaydı, onlarla özğürlüğün tadını çıkarıyor onlarla geceyi keşfediyordum.
Yorgun düşmüş olmalıyım ki o kör saatlerde yenilmişim göz kapaklarıma.Ne kadar ve nasıl etkisinde kalmışım ki sen vardın yanımda.Bütün bir gece omuzuna sığınmıştım. Dakikalarca gözlerinde gezindim , teninin kokusunda sarhoşluğun zirvesinde kaldım.Derken uyanma vakti gelip çalmıştı kapımı.Dakikalarca süren anların koca bir gün gibi yaşanmış olması muhteşem bir duyguydu. Günüme huzur dolmuştu.Beni anlayan İstanbul seni getirmişti rüyalarıma.İçime oturan özlem biraz olsun hafifledi diyorum ama daha da çoğaldı mı sanki anlayamadım. İlerleyen zamanda hissedecektim artık.
Güzel bir geceden sonra kalkıp günüme başlamak için yola çıktım.Hala geceden kalma gün ve hala o anların etkisindeki ben. Derken yola koyuldum... üzerime düşen her damla yine de seni getiriyordu bana. Buğulu camdan seyrederken dışarıyı , bir göz belirdi ve yine sonu gelecek bir rüyanın kollarında buldum kendimi. Gözlerim açık daldım bir meçhule...
Yanına yaklaşıp elini tuttum ve sahil boyunca sessizliğin melodisinde yürüdük.Yerime ağlayan bir gök ile tadını çıkartıyordum senli dakikaların.Islak saçlarında ellerim , hasretinle birikmiş gözlerim ile dakikarca bakışıyoruz.Ve masum bir buse konduruyorum dudak kıvrımına senden habersiz .
Dursun istedim zaman,bitmesin dedim o anlar.Yıllarca hayalini kurduğum bir gerçekti yaşadıklarım.Sevdiğime sakladığım özel bir anımdı o anlar.Nefesini duymasamda gördüğüm hayali yetiyordu bana. Yazdıkça silinen isminin , kumlardaki halini gör istedim.Her yazdığım harf bin emekle ve bin duygu ile işlenirken yağmurun götürmesi zoruma gidiyordu.Ama sen görüyordun yetiyordu bana.
Bıraktım kumları tuttum ellerini , koşmaya başladık çılgınlar gibi. Derken köşede bir simitçi gördük.Şemsiyesinin altında bize bakıyordu , biz de acıkmış bir halde sığındık küçük dünyasının altına. Aldık ellerimize simitlerimizi, yolumuza devam ettik. Sıcak çay yerine ılık yağmur damlaları eşlik etti bize.Yüzümüz gözümüz bir çocuk gibiydi.Susamları dağılmış hamur halini almış, simitten uzak olan her lokma kahkahalarımızdan nasibini alıyordu.Pasaklı bir görüntü de olsa o anı yaşamak güzeldi.
Derken seyrine daldığım düşten uyanmak istemesem de seni düşündüm o an. Sırılsıklam halimiz, ya hasta ederse seni diye yolculadım evine.Ben ise büyüsünde kaldığım dakikalarla işimin başına.
Çok güzel bir uyanıştı ve yolculuktu.Gerçekçiliği benim hayal gücüme bağlıydı ve ben herşeyimle ordaydım.Beklentilerim ellerimdeydi sen, yağmur, sahil ve güneşsiz sabah.Ne kadar gitme/ bitme dese de sol yanım her güzel şey gibi sonu gelmeliydi.Aklımda gözlerin, ellerimde sıcaklığın ile koca bir sensizliğin tokatı uyandırdı beni .Olsun aylardan sonra söyleyemediğim sözleri fısıldadım ya kulağına ,duymak istediklerim dudaklarından gönlüme köprü yaptı ya yetti bana.Güne şükürle başlamanın bir kez daha farkını hissettim.. Dedim ya Sevdamın Ah hali....
“Sen bende ölmeyecek kadar uzun ömürlü,
Ben ise senin bir sözüne kanacak kadar an’lığım.”
Dilerim bu rüya ..... neyse .. Sen yine hayal de olsa hep gel bana...
11/11/2009
09;30
YORUMLAR
Bazan sirkeciden binersin tirene bakırköyde işin vardır geceden kalma hayalerin gelir gözünün önüne öylece dalarsın bir noktaya önünden geçen arabaları telaşlı telaşlı yürüyen insanları sıra sıra geçen ağaçları görmezsin bile
Dedimya geceden kalma bir hayaldir gözlerini meşkul eden
Belki on istasyon geçmiştir ineceğin yer bile gelmiş geçmiştir
Yolda oynayan çocuklara çalınan bir sirenle uyanırsın hayalinden üfbe ben ne yaptım dersin bu arada halkalıya varmış olursun
duygular umutlar çiçeklerle eşleşen bülbüller.....
............çok güzel ....saygımla GİZEMLİ