- 700 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
AK EŞİM
AK EŞİM
Sen içimde kanayan mağmasın. Düşünürüm, ihtilallar olur beynimde. Gülerim, şarkılardan zevk alırım sen benimle mutluysan. Çocukluğumu gençliğimi yaşarım seninle. Ben seninle ve sen mutluysan mutluyum. Güzellikleri sana sunmak, acılarına kalkan olmak istiyorum. Beynimi ve kalbimi sana sunuyorum ki; İçine düş ve bir buz parçası gibi eriyip hararetini al diye. Bende eri bana karış istiyorum. Uykularım kaçıyor, içimde sarhoş oluyorum sen aklıma düşünce.
Ben sana mecburum. Hüzün de keder de olsan sevmeden yapamıyorum. Biliyorsun sana bağımlıyım ben. Yan etkilerine aldırmıyorum. Seni düşündüğüm de sanatlar yetersiz kalıyor hislerimi tercümeye. Erken gömeceğini bilerek için için ağlıyorum.
Güzellik için olsaydı, mankenleri severdim. Manken beni sevmez di de sen sevdin mi sanki?
Ama biliyorsun ki ben seni karakterin için, zarafetin için, iffetin için çok seviyorum. Çocuklarımın annesi olduğun ve başımı hiç öne eğdirtmediğin için seviyorum. Seni sen olduğun, özentiye kapılmadığın için çok seviyorum. Seni senden çok sevdiğim ve olumsuz yönde değişmeyeceğine inandığım için seviyorum. Biraz da sebebini bilmediğim için seviyorum. Hep sevdim. Hep seveceğime inanıyorum.
Biliyorsun ben önemli biriyim. Şu olduğum, bu olduğum için değil; sana sahip olduğum için önemliyim. Azıcık şımarıklığımı mazur gör sevgili karıcığım, diyeceğimi mi sanıyorsun bundan sonra.
YORUMLAR
Erkekler kolay kolay eşlerine böyle sevgi ifadesini yapmazlar...Çok hoş,mutluluğunuz daim olsun.
Erkek ve kadın bir elmanın iki yarısı gibidir ve iki bedende tek can taşırlar adeta. Önemli olan bu iki yarının bir diğer yarızını üzmeden ve incitmeden hayata var olabilmektir ve siz ne güzel ki eşinizle bunu başarmışsınız.
Bir eşe yazılabilecek en güzel yazıyı yazmış sözleri söylemişsiniz. Mutluluğunuzun bir ömür sürmesi dileği ile saygılar yüreğinize