Sarı Çizgiye Yaklaşma !
Görülmez kazalar ,hepimizin başına gelebilir...
Yaklaşık bir ayı geçkin,hastahane kapılarına yol yaptım,önce sağ elimin küçük parmağım kırıldı,
neyse zor günlerden sonra alçı çıkınca rahatladım derken,hav havım yoldan geçen adama saldırı şeklinde havladı,adamcağız ürkmesin diye tasmayı çok kısa tuttum,bu sefer beni düşürdü ,bir hafta da yara bereyle uğraştım.Ardından üçlendi ,bahçemdeki güvercinlere sabah
yem atmak isterken ,düşmeden ayağım terliğin içinde döndü ve tarak kemiğim kırıldı ,dr um görünce tekrar beni ,gene mi kırık diye gülümsedi...
Üçüncü kırık bayağı ciddiydi,gide gele herkesle hastanede dost olduk,kırık çıkık dolu dr kapısı.
sıramızı beklerken ,bir hanfendi ,ayağımı dize kadar alçılı görünce ,trafik kazası mı dedi,hayır
dedim,kuşlara yem atarken ,ah bu görülmez kazalar çok kötü ,bu kadarına şükredin ’benim
yıllar önce komşum ,eczacı Emine hanım ’Suadiye tren istasyonunda ,raylarda gezinen kedi
yüzünden hayatından oldu,tren mesafesine çok yakındı,kediyi durduğu yerden taşla
kovalamak istemiş ezilmesin diye ,trenini hızı ,rüzgar ve elektrik akımı gücü,eczacı
komşumu tren altına aldı .Çok gençti hala o olayın şokunu atamadım...
Sevgil okurlar TREN istasyonlarında ’SARI ÇİZGİYE yaklaşma’ çok yakın durma hız rügarı ve elektirk akım gücü hayatımıza mal olabilir ..
İhtimal vermediğimiz görülmez kazalara çok dikkat etmemeiz gerekiyor !
Saygılar...
Oya gedik
YORUMLAR
çOK TEŞK EDERİM' SAYIN TÜRKAN öğretmenimiz ,evet gerçekten
görülmez kazalar ,hç farkına varmadan geliyor ,bilhassa tren istasyonlarında ki sarı çizglere pek dikkat edilmiyor,çok tehlikeli
sarı çizgiyi geçersek.Tren hızı ,rügarı ve elektrik gücü savuruyor,hele bir de hızlı trense çok dikkat etmemiz gerektiğine inanıyorum...
Saygımla daima...
Gerçekten bazen hç beklemedğimiz anda, ya da hiç tahmin edemediğimiz bir olay yüzünden görülmez kazalar yaşayabiliyoruz. Bazıları bizim hayatımıza mal olabiliyor.
Benim, eşime yetişşmek için arkasından koşarken bir merdiven değil iki merdiven birden atlamam ve sonunda yuvarlanıp, on beş gün ayağımın üstüne basamadığım gibi, bir aydan fazla yaralarımın iyileşmesi sürmüştü.
Çok geçmiş olsun sevgili oya hanım. Güzel bir uyarı idi. Umarım bu tür kazaları yaşamazsınız bir daha.
Sevgiler yüreğinize
Gerçekten bazen hç beklemedğimiz anda, ya da hiç tahmin edemediğimiz bir olay yüzünden görülmez kazalar yaşayabiliyoruz. Bazıları bizim hayatımıza mal olabiliyor.
Benim, eşime yetişşmek için arkasından koşarken bir merdiven değil iki merdiven birden atlamam ve sonunda yuvarlanıp, on beş gün ayağımın üstüne basamadığım gibi, bir aydan fazla yaralarımın iyileşmesi sürmüştü.
Çok geçmiş olsun sevgili oya hanım. Güzel bir uyarı idi. Umarım bu tür kazaları hiç kimse yaşamaz
Sayın Şairimiz''nazar boncuğu takın demişsiniz,sağolun,nazar yazımda yazdım bilmem okudunuzmu ?
En güzeli ise MAŞALLAH demekmiş ,güzel olan herşeye...
Hz.Peygamberimiz vahada müritlerinle geziyormuş'çölde suları eksilmiş,Efendimiz müritlerine''bir evin kapısını çalın ve suyu tamamlıylalım ,müritleri de bir kapıyı çalıyorlar,güzel bir genç kız kapıyı açamış,güler yüzünle ,tabiki hemen su eksiğinizi tamamlarım demiş;güler yüzüyle de uğurlamış..
Çölde suları tekrar azamış ''Efendimiz müritlerine tekrar etmiş ,müritleri bir evin kapısı çalmış,çirkin mi çirkin bir genç kız,beş karış suratıyla ne istedinz demiş ,müritleri de
suyumuz azaldı da,bekleyin derken döVer gibi ,neyse sularını ekleyip teşk etmişler...
Müritler sormuş efendimize ,ne buyurURsunuz bu iki farklı kızımıza ,güzel ve yürekten su verene Maşallah diyorum ...
Çirkin ve zorla su eksiğimizi doldurana da ,talihi açık olsun diyorum demiş...
MaşalallaH DEMEK BONCUKTAN ÜSTÜN DİYORUM ...
iLGİNZE ÇOK TEŞK EDİYORUM...
sAYGIMLA DAİMA...
Oya gedik tarafından 11/11/2009 3:56:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşk ederim ''
Sayın Engin bey 'görülmez kazalar hepimizin yanı başında ve hızlı çağa çok zor yetişmekteyiz.Gençlerimize ve çocuklarımıza bin tebhih etmemiz gerekiyor...
Evet yazıyı beş ayrı yere yazıyorum,blgisayarım bozuk tek tek yazdığım için kısa tuttum,haklısınız efendim...
Saygımla daima...
Oya gedik tarafından 11/11/2009 1:55:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Öztürk ''çok teşk ederim efendim...
Duyarlı ve dikkatli ''çok teşk ediyorum ...HAlen düz
elmiş değilm de ,kardelen gibi direnmeye devam etmekteyim ,yeni evden çıkmaya başladım .Görülmez kazalarımızdan YÜCE'm
hepimizi korusun ve çocuklarımıza bin tenbhih etmeliyiz ,onlar gençler ,ve aceleciler...
Saygımla damia...
Oya gedik tarafından 11/11/2009 1:28:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Mehmet bey ''teşk ederim.
Evet NAZAR çok kötü bir şey ,ben her gördüğüm güzelliğe MAŞALLAH derim hep.bir anımı anlatmak geldi içimden'bir sabah işime giderken,arbada seyir halindeydim,güzel çok güzel deriz ya ,şirin bir dükkan yeni açılmış ve dükkanın kapısı çiçek dolu...
Eyvah dedim tüm gözler güzelliğe döndü,sesli MAŞALLAH dedim;
herkez bana baktı ve NAZARı kıdığımı hissettim...
Haklısınız efendim...
Saygımla daima ...
Teşk ederim'sayın Demirsöz ''
Ben bu aralar'' evet çok terslikler atlattım.Görülmez kazalar her an başucumuzda .Özellikle tren istasyonlarında çoğumuz yakın durmatayız.Bir de çocuklarımıza bin tebhih etmemiz gerekiyor.
Bu yazımı okullara fakslıyacağm,bir kişi okursa bin kişi düşüncesiyle...
Sevgiler ve saygılar...