- 425 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnci Çocuk(2)
Ey İnci Çocuk, Anne – baba büyük kıymettir…
Sen annene – babana “öf “ bile deme. Sana yakışan bu.
Sen anne baba bedduası alma…
Yüce Allah cenneti annelerin ayakları altına koydu…Onları razı et,Dünya ve ahrette mükafatlananlardan ol.
Anne ve babana karşı nankör olma…Bir zamanlar sen küçüktün ,Seni dizlerinde uyutan annendi.Sofrana rızıklar taşıyan babandı.
Nankörlük kötüdür ,Hele anneye babaya karşı ise bu,Çok daha kötüdür.
Sen İnci Çocuksun ,Arkadaşlarına güzel örnek ol.Kötü örnek olamazsın sen.
Sen anneni sonsuz sev, sınırsız sev…Babanı da.Onları sevmezsen sevdiklerinden nankörlük görürsün.aman aman…Sakın ve titre…Olmaz deme sakın ve titre…Yüce Allah ,onlar seni seviyorlardı sen onlara karşı nankördün.Yaptığına yaptığınla ceza veriyorum…derse ve verirse şaşma, sızlanma.Yani babana annene yaptıklarını evlatlarından görürsen şaşma ,sızlanma…
Unutma ,baba veya anne olmak sırayladır. Bu gün onlar anne veya baba yarın sıra sana gelecek.Unutma sevmeyen sevilmeyi hakketmez…
Sen İnci Çocuksun anne-babanın hayır duasını al.Onların güzel sözleri küpe olsun kulaklarında…Valizin dolu olsun onlardan ışıklarla…
Gönlünü anne- baba Sevgisi süslesin…Boynuna kolye olsun onların öğütleri…
Gönlünü cami sevgisi de süslesin ey çocuk.Bir şiirime cami sevgisi konu olmuş
Yıldız Çocuk
Anneciğim sana müjdeli bir haberim var
Bu gün ilk kez camiye gittim
İçimde köz camiye gittim
Ali de benimle geldi
İmam ne güzel başta beyaz sarık
Cübbe uzun ve temiz üstelik
Bu gün ilk kez başımız okşandı anne
Melekler böyle mi okşar çocukları
Seccadeleryüzümüze tebessümle baktılar
Belli ki onlar da sevmişlerdi bizi
Caminin avlusu güvercinlerle dolu
Hacı amcalar güvercinlere avuç avuç yem attılar
Güvercinler bana uçtu anne
Susuzluğum minareleri içti anne
O şadırvan ah ne güzeldi
Dedelerimiz büyük işler yapmış anne
Şimdi gönlümün de bir annesi oldu anne
Geceden karanlıklardan artık bana ne ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.