10 Kasım anısına
Gidişinin üzerinden bir yıl daha geçti gidiyor...
Her 10 Kasım’da seni anmak için çalan sirenler gittikçe daha da çok acı veriyor...
Hala ’’nerdesin’’ diye çağırıyoruz SENİ.
Senin ilkelerini unutmamızın dışında,seni aratan haller içinde olmamız bilirim kemiklerini sızlatıyordur!
Her karışı kanla sulanan bu topraklarda gözü olanlara verdiğin kahramanlık dersinin birazını olsun biz verebiliyor muyuz?
Bıraktığın emanetleri gözümüz gibi koruyabiliyor muyuz!
Nutukları atanlar sağından solundan geçerken ÇALA ..ÇIRPA ,dokunuyorlar mı bıraktıklarına...
Dokunmasalardı ’’nerdesin ATAM’’ diye hiç arar mıydık.
Anadoluyu düşman çizmeleri çiğnediğinde, halk olup halkınla kurtuluş yollarına düştüğünde,çağrına koşanların ayağındaki potini gördüm ben Çanakkale’de,şehitlikte.
Potin yırtık,ayak içinde kopmuş, kurumuş....
Kazma kürekle,süngüyle göğüs güğüse savaşılmış,etten duvar olunmuş vatan toprağına.... sıkılan kurşunlara.
Lise talebeleri,delikanlılar,her yaştan CAN yıkılmış da bir bir yere.....YIKILMAMIŞSINIZ!
İğneyle kuyu kazmışsınız ATAM!
Hala da şehit veriyoruz ATAM...
Ama bir farkla:kalleşçe bir savaşta...
Kıraç topraklardan doğdurduğun güneşi BİRİLERİ soldurmaya mı çalışıyor ATAM!
Solduramazlar değil mi ! SOLDURAMAYACAKLAR !
Kaybedilmeyen bir şey aranmıyor.İnşallah kaybetmeden sahip çıkmayı öğreniriz ATAM!
25 ekim 2007
Gülden Işık
YORUMLAR
ÜSTAD BU GÜZEL YAZIN İÇİN EN DERİN DUYGULARIMLA TEŞEKKÜRÜ BİR BORÇ BİLEREK SAYGILAR SUNARIM... VEDE ŞU DİKKATİMİ ÇEKTİ SON 2 AYDIR ÜYE OLDUGUM BÜTÜN SİTELERDE VATAN MİLLET BAYRAK VEDE ATATÜRK ÜZERİNE O KADAR YAZI VEDE ŞİİR YAYINLANMAKTAKİ BUNLARI GÖRDÜKÇE BENDE AYRI BİR GURUR VESİLESİ OLMAKLA BİRLİKTE BİZ ASLINDA KİMSENİN TAHMİN EDEMEYECEGİ KADAR ÇOK KİŞİYİZ İNANCI GELİMEKTEDİR SON OLARAK BİZ ATAMIZIN YOLUNDA OLDUGUMUZ SÜRECE VEDE BÖYLE YAZI VEDE ŞİİR LERİ YAZDIGIMIZ SÜRECE BIRAK İÇİMİZDEKİ HAİNLERİ YEDİ DÜVEL BİRŞEY YAPAMAZ SAYGILARIMLA.......... NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE