- 1208 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Adı Saklı 4
Bugün gelecekteyim ......
İleriye bakıyorum,,,,
Nedense senli günler yerine sensizliğin kokusu etkiliyordu beni...Buram buram hasret başka yerlere götürdü. ilk kez sensiz bakıyordum dünyaya.Nefes alışımın ardında ellerin yoktu. Boşlukta süzülen koca bir sesti ve beni bekliyordu.Dene diyordu yüreğim, kayıpların kaçarı yok zaten der gibi.
Bir gün de sensizliğin kalemiyle yazsam nasıl olurdu mektubu. Alsam valizimi çıksam ıssızlığına.Sevdanın AH halini bile yüreğim, başka düşlere salabilecek miydi acaba.
“Uçsuz bir göz derinliğinde paletsiz yüzmeye çıkabilecek mi?”
Denemek gerekti !
Bir başka başladım güne.Dokunaklı melodiler kulaklarımda , gözlerim ise boş boş bakınmakta.
Olacaklardan habersiz rüyalarımdan kopup geldiğim an’ların ayak sesleri ile yürüyorum güne
Saçlarımda yastık izi yüreğim ise boş bir terazi.Hani beklersin ya.. “sürpriz “ sözünün ardında
içini kıpırdatacak bir çitf sıcak eli hayal edersin.Bende bekliyorum saflık derecesinde sakladığım kalbimle.
Bitmez umudumu yükleyip sırtıma, bilinmeze bir günlük yada bir kaç saatlik dahi olsa ,ıssız bir yolcuğuğa çıkıyorum.Ellerim cebimde hafif bir grip haliyle.
Bakıyorum ; bir telaşlı ki insanlar sormayın...... Gün ne kadar sıcak bir o kadar soğuk yüzler, ışık ne kadar kendini belli etti bedenlerde nedensiz gidişler de boy gösterdi. Negatiflikten yana ne varsa çıktı karşıma.Ezildim ezileceğim sanki.
Dikkatimi çekti, dudaklarında kırmızı rujları , ellerinde süslü kokoş çantaları ile boy gösteren kadınlar dışında, herkes sus pustu.Sanki geceden tokatlanmış küçük çocuklar gibiler.
Farkettim ki senin dışında baktığım herşey yalan üstüne kurulmuş bir düzenden ibaretti.Şahlanan bir söz kısa bir sürede kırık dökük bir hayale dönüşüyor.Biriktirdiklerim de elimden gidiyordu resmen.Karanlıkları beni de içlerine çekiyordu....üşümeye başlamıştım...taki kendime gelip kaçtığım an’a kadar
Sensiz nefes almak mı Sevdamın Ah Hali.... hıhhhh boşversene
Kim kaybetmiş ki ben bulacağım, bilinmezin içinde bir bilirlik.
Keşkelerimle ve sana karşı bitiremediğim umutlarımla tekrar sana döndüm.senli bitmesini istemediğim dakikalara çadır kurdum yine . Her zaman ki gibi.
Anlaşılan yine sana yazılacak mektuplar ve yine sen kokacak satırlar...
İçimde büyütemediğim çocuğun sağ kolusun.O kadar zor ki onu gerçeklerinden ayırmak.
Mıh gibi işlemiş , zırhla sarmış seni....
Ne diyeyim ki? her geçen gün büyüttüğümsünüz içimde ....her ikinizde iyi ki varsınız benimle...
Ben ise bedeniniz eMİNE
Sevgimle
Beni kıyında bırak
Dalgalarınla oynaşır
Güneşinle yarış ederim
Ne zaman sen vurursun sahilime
İşte o zaman bulurum bende
09/11/2009
12;12
YORUMLAR
Sensiz nefes almak mı Sevdamın Ah Hali.... hıhhhh boşversene
Gerçek sevda Ahhhh ile başlar. Herkes kaybetmiştir gerçek sevdayı.Aynı şekilde aranıyor o gerçek sevda
Beni kıyında bırak
Dalgalarınla oynaşır
Güneşinle yarış ederim
Ne zaman sen vurursun sahilime
İşte o zaman bulurum bende
Bir sevdanın kıyısında bırakılmak aşka yeniden başlamaktır..Emeğinizi kutluyorum.Selam ve saygılar.