Dünya sensiz
Kaçıncı birayı içiyorum sorma ama mısırımı patlattım devam ediyorum
Muhtaçlığımı unutarak, kesik yaşamı yaşarken sanma ki huzurun duvarına çentik attım ruhumun soğukluğunda üşüyorum yoksa donuyor muyum bilemem sen anlar mısın?
Sigarasız olur mu yaktım bir tane beni yaktığın gibi tek fark ben içime çekiyorum senin yapamadığın gibi. Gel etme diyeceksin biliyorum hayat bu yaşandı ve bitti bitti değil mi? Acıları koyduk boş çuvala hayalleri neşterle lime lime ettik istediğin gibi oldu. Şimdilerde dost bir kadehim gözlerimi yakan bir dumanla baş başa dans ediyorum o tatlı sesin çınlamasında.
Biraz çakır oldum desem kızar mısın? Yok, kızma ne olur bu gemide geçecek limanımdan ama vurgunu beni bitirdi inan. Günahkâr ben, melek sen öylemi razıyım inan kollarımın canı ol yeter ki cennetinde gözlesem de seni bilirim ki mutlusun yok yok bu yalan bensiz seni istemiyorum, sensiz beni istemediğim kadar. Soymadım sevdamı kahpeliye sorgulamadım sevginin sınırını sen bendeydin ya yanımdaydın istediğim anda dokunacağım, istediğim an öpeceğim mavi bir fotoğraftı siyahı unutan bakışlarımızda.
Bana az müsaade ellerimi yıkayacağım ağlandı da.inanmadın demi evet yüzümü yıkamalıyım utanmadan salya sümük oldum neymiş sevmişim de get dünya sensiz yaşanmaz ki………
FOTOĞRAF;BERNA ÇANKAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.