- 5548 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
CANIM KUZENİM
Haberini aldım sıçradım yataktan nasıl üzüldüm anlatamam..Sayılı gün çabuk geçer diyorum ama geçmiyo be kuzen...Çok özledim seni! Çok dua ettim doğuya çıkmasın diye ama ’hakkari/şemdilliye ’ye çıkmış.Saat 21:30da duydum hala ağlıyorum güçlü olmam lazım diyorum ama dayanamıyorum.
ilk gittiğin gün hala aklımda ’EN BÜYÜK ASKER BİZİM’ derken engel olamadım gözyaşlarıma sen giderken canımdan can götürdüler sanki! Sen gittin biz eve döndük resimlerine baktım yine ağladım! Güçlü değilim artık kuzen dayanamıyorum ayrılıklara vedalara...
ALLAHA EMANET OL KARDEŞİM!
Sağ salim geleceksin allahın izniyle :( ama duyduklarımızın gördüklerimizin yanında umudum kalmıyor korkuyorum! Sana bişey olursa dayanamam aklıma kötü birşey getirmek istemiyorum ama yapamıyorum! Çok dua ettim be KARDEŞİM olmadı! Zaten hayatta hangi istediğimiz oldu ki?
KARDEŞİM ALLAHA EMANET OL!
Yapabileceğim birşey olsa keşke canımı istesinler veririm senin için! Düşünmem bile! Dualarım her zaman seninle KARDEŞİM çok iyi bak kendine ağlamaktan yazamıyorum affet beni!
ALLAHA EMANET OL CANIM KARDEŞİM!
YORUMLAR
BENİ DE ÇOK DUYGULANDIRDINIZ CANIM ŞUNU UNUTMA KADER DE NE VARSA O YAŞANILIYOR HİÇ ÜZÜLME SABIRLA BEKLE ...BEN BİR ASKER EŞİ ASKER ANNESİ VE KAYINVALİDESİYİM. OĞLUM YILLARCA BİZDEN AYRI KALARAK KULELİ ASKERİ LİSESİ VE GATA TIP FAKÜLTESİNDE OKUDU DOKTOR OLDU KURA ÇEKTİ İLK TAYİN YERİ VAN-ERCİŞTİ..ÇOK HEYECANLANIYORDU BEN DE ÇOK AŞIRI DÜŞKÜN OLDUĞUM İÇİN ÇOK ÜZÜLÜYORDUM FAKAT BİZ ORALARDAN KORKARKEN İZMİRE KARDEŞİNİN YANINA GİDELİM GEZELİM İSTEDİK VE TRAFİK KAZASI YAPTIM OĞLUMU CİĞERİMİ KAYBETTİM...ONUN İÇİN EĞER KADER DE YAZILDIYSA HER YERDE OLUYOR ÜZÜLMEYİNİZ HAYIRLISI İLE DÖNSÜN SEVİNÇ YAZINIZI OKUYALIM...SEVGİLERİMLE...