KADİM DOSTLUKLAR
Değerli Faruk Ağabey,
Benim için hayatımda her zaman örnek şahsiyetlerden biriydin.Gençlik yıllarımızda bizlere ettiğin ağabeyliği yaşadıkça asla unutmayacağım.Bu yüzden yazdığım bu naçizane mektubu en asude haliyle şahsına ithaf etmek istiyorum.Kelimeler dostluğunu ve ağabeyliğini anlatmada kifayetsiz kalsada...
Değerli Ağabey,
Yıl 1988 seninle Kuaför dükanında tanıştığımız andı.Osmanlıca bir kitap okuyordun.Dükkanına traş olmaya geldiğimde okuduğun kitap hemen dikkatimi çekmişti.Eski Divan şairlerini aslından okuyordun.Mesleği berberlik olan bir insanın bu denli kültürlü olması hayranlığımı bin kat daha arttırmiştı.Bu vasıf insanın kendisini yetiştirmesiyle alakalı bir şeydi,o dakikadan sonra dükkanının müdavimlerinden olmuştum.Artık senin gibi değerli bir hazineyi bulmuşken bırakmayacaktım.Böylece ebedi dostluğumuz başladı.Yaşim 16 onaltıydı sende yirbeşli yaşlardaydın.Her şeyden evvel o yaşlardaki insanlara idealist bir açıdan bakip değer verişin eşsiz örnek bir davranıştı.Hayatta birazcik mürekkep yalamıs olanlar benim ne demek istediğimi çok iyi anlarlar.Sen gençliğimizin örnek simalarından biriydin.
Muhterem ağabeyim,
İlk şiir denemelerimi sana getirirdim. Yazdığim şiirler üzerine fikirler yürütürdük.Paylaşmayı severdin.Bende eşsiz birikiminden yararlanırdım.Bir keresinde "Dayanamam" adlı şiirinin ilk dörtlüğünü bana verip ,devamını benim yazmamı istemiştin.Şiir sohbetlerimiz yıllarca devam etti,taki ben Izmirden mesleğim dolayısıyla ayrılıncaya kadar.Artık sadece yazları tatilde görüşebiliyorduk.Beni mesleğime teşvik edenlerden biride sendin.Nevi şahsına münhasir tavrini burada da gösterdin,bizleri bu konudada çok destekledin.Simdi bizde dualarınızla yeni fidanlar yetiştiriyoruz.
Faruk Ağabey,
En büyük hasretlerimden biri,yarım kalan bu şarkıyı devam ettirmek.Şahsını ve sohbetini ne kadar özlediğimi ,yukarıdaki satırlar acizane anlatıyor.Su kainat ağacının en güzel meyvelerinden olan insanın her seyden önce bu asırda maddi dostluklardan ziyade manevi dostluklara ihtiyaci var..Ben bu konuda sayende kısmetli olanlardanım degerli Ağabeyim..
Dualarım seninle...
Sevgi ve hürmetlerimle
TimurŞAHİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.