- 1127 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DAYAN YÜREĞİM
Dayan yürek dayan sende alışacaksın onun yokluğuna,biriçok hayaller kuracaksın onun yokluğuyla.Karşına alacaksın resmini sende ağlayacaksın benim gibi.Bekleyeceksin elbet birgün gelir diye bekleyeceksin ama neyi,kimi hayalimi gerçeğimi.Hem hayal hem gerçek varla yok arasında kalan sevgiliyimi desem.Yok be yüreğim sakın bekleme ben senelerdir beklyorum gelmedi işte bak yine bekliyorum onu ama nasıl bir halde dinle bak anlatayım sana;
Onu ben çok sevdim hemde ömrüm boyunca,ben çok çağresiz bitap biçimdeydim karşıma çıktı hiç olmadık anda önce arkadaş dost olduk birzaman böle geçti dostluğumuz bense ona karşı gerçek sevgi besledim o hale dostça arkadaşça sevdi beni bense yapamadım.Aşık oldum plotonikçe ben ömrümde birkere sevdim ama ne yazıkki karşılığını göremedim.
Yaralı bir ceylan gibi boynu bükük ona baktım anlatamadım sevgimi anlatmaya çalıştım olmadı.Sonunda kendime büyük bir cesaret geldi ona olmadık bir anda söyleyiverdim sevdiğimi ,anlattım anlatmasına ama o bana dostça değer veriyormuş ;bense herzamanki gibi dünyam başıma yıkıldı .O benim halime çok acıdı ve acı çektiğimi anladı yardımcı oldu herkonuda derdime ortak oldu yaralı kalbime su serpti,ben çok korkmuştum beni benimle bırakıp gidecek diye ama bırakmadı arkadaşçada olsa yanlız bırakmadı.Bense onu dedimya;ölümüne sevdim onu göremesemde ,konuşamasamda onun hayaliyle kendime dünya kurdum hayallerim ve ben vardım.
İşte yüreğim arta kalan tek şey ne biliyormusun;ağarmış saçlarım kamburlaşmış belim ağırlaşmış gözlerim ve en kötüsü ne biliyormusun kuruyan göz pınarlarımla hala onu yorgun kalbimle sever olmam ve onu beklemekte olduğumdur be yüreğim.Dayan dayanabilirsen sende yüreğim...