KADİM DOSTLUKLAR
Kadim dostum Selim,
Kalbimin derunundan sana en içten hürmetlerimi bildirerek gurbetten selamlarımı yolluyorum dostum.
Değerli dostum,
’Sevgilerin kaybolduğu yerlerde samimiyeti yakaladık ve sevgilerin kaybolduğu yerde zaman zaman kaybettik’.Ahir zaman alemetlerinden biride insanların sevgilerinin bu asırda ’elde tutulan bir kor’ hükmünde oldugunu takdir ver takdis edenlerdenim değerli dostum.İster sevgide istersede aşk konusundaki kanaatim budur bu zamanda.Samimiyet gerektiren bu vasıfları hayatımızın en büyük imtihanları arasında telakki ediyorum.Mahlukatın nefes sayısı kadar çıkış yolumuz var dostum,kendimi bu hayırlı çıkış yollarına adayıp felaha ermek istiyorum.Yılllarca muhasebe ettiğimiz konular bunlar.Erzurumda geçirdiğimiz yıllarda bu meseleleri ne cok paylaşırdık Selim,ne güzel günlerimiz vardı.
Kadim Dostum,
Materyalist felsefenin dumura uğrattiğı değerleri tekrar inşa etmek için yola çıkmış gönüllüleriz.Biz nerede olursak olalım bu aşk ve vecd ile her zaman insanların gönüllerinde makes bulacağız.Biliyorumki sende kendini bu gayeye adayanlardansın.Sözlerime burada bir zamanlar yazdığım bir dörtlükle nokta koyarken,hayatının her anının huzur ve sükün içerisinde geçmesini diliyorum. Sağlıcakla kal...
GÖNÜL ...
Yıllarca hasretle, yandı gönül
Kendini dertlere, saldı gönül
Vuslatı, vefayı görmesede
Ömrünü bu yola, verdi gönül...
TimurŞAHİN/Hürmetlerimle