- 970 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK ODASI
Hepimizin içinde ki bir boşluğa yerleştirip bir insana bağımlı hale getiririz hislerimizi...ona endekslediğimiz gizli bir bölmenin mutluluğu nu bekleriz ,o verdikçe yaşar....aldıkça acırız....damarlarımızda ki kan çekilir gibi ,hissedip kururken bir yaprak misali aşka ayırdığımız kalbimizin odasından aldığımız sinyaller ,beynimizde yarattığımız bağımlılık, yalnızlığığımızın saklı odası; aşk....bir boşalan bir dolan...karşı cinse duyulan aşk...sevgilinin kollarında ki huzur ....uykunda ki tatlı hasret rüyaların yada...aşk....
Bir varmış bir yokmuş misali aslında....bir çocuk gibi dinlediğin hikayenin sonunda hala uyumamışken bittiği ve karanlık odada yalnız uyumak zorunda olan korkulu bir çocuk gibi kalırız her sonda....her gecenin bir sabahını unutarak...sabah olduğunda anlarız aslında...ama sabaha kadar acır bir oda....
Hiç yalan olmadı yaşananlar....söylevler değildi anlatılan, duygularda kaldı yalanlar...ama hissedilen ,olmadı hiç yalan...unutulana kadar acıysada, gerçekti odada yaşananlar....duygular....
Sahte aşklarda kaybedenlerdir kazananlar...geride kalan odada yaşanırken aynı düşünceli gamlar....
Kaybeden belli ...Oda kaybetmedi ki....
En güzel odası kalbimizin...kitledik bir acıyı boşaltıp içinden...neden...yeni acılara katlanamayacak kadar güçlü mü değil ki...
Zamanla her kilit açıldımı...bir gün...
Gerçek mutluluğu tek aşka bağladıysak sevgilerde....oda boş kalamaz anahtar olsa bile üzerinde...
Acıyan bir oda taşımak yerine taşınmalı bazen sevdalar....
Kiralık bir oda misali olmuş gönül aşkları....gerçeklik değil....devamlılığın korunanamaması....aşk bitmedi tutkuna aşk dedin o bitti olabilirmi...tutkuysa bu aşk odasına acı verilirmi...düşündünmü hiç odanın sahibi....nasıl düşünebilesin ki...
Ya doğru insandır .......yılların kiracısı kalır....
Yada tutkulara kiralamışsındır....
HADİ TAŞINMA ZAMANI
Yeni bir aşk aranıyor ...oda kiralık...ücreti sevda...anlamı yalansızlık...devamı dürüstlük...kontratı oda sahibinde....kalp onun, ister alır ister atar...cesareti olan gözlerinde ki gerçek aşkla yüreğinde ki samimi hoyta olmayan kalbiyle taşınsın...
Ama aşk işte hani o odada kiracı olmassa...yalnızlık adı bu dünyada....
ACIMAYAN BİR ODANIZ OLMASI DİLEĞİMLE
düşünlerim affola hatalarımla...samimiyettir yazdığım her satırda...
yorumlayana da .............AŞK OLA...........
dilek bağcı
YORUMLAR
Hımm... Hoş, pek hoş... Gerçek aşkı ararken yollarda rastladığımız ay yüzlülerin resimleri ne çok oyaladı bizleri... Bu yazıda "Leyla"dan "Mevla"ya geçişin ayak seslerini duydum. Belki yazarı bunu duymadı, bunun için yazmadı, ama ben duydum! Sürekli karşılık isteyen, her zaman sevgi bekleyen, sonsuzluk dileyen bir aşkı beyaz atlı prens ve beyaz duvaklı prensesler nasıl kaldırsın? Elbet odalarımızda onlar kiracı... Ve nihayetinde gidici... Fiyatımızı ödeyemezler. "Aşkın pazarında canlar satılır. Satarım canıma alan bulunmaz" diyen Yunus da işte bundan bahsediyordu belki. Seven fani, sevilen fani, aşk baki... Bir gariplik var bu işte. Onca emek, ne aşka değiyor, ne karşıdakine... Falan filan...
Aklıma gelenler bunlardı. Fakat güzel yazı, tebrikler.