- 495 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yanlış Düşünce varmı????
Elbette gördüğümüz yanlışları düzeltmek insan olarak en önemli sorumluluklarımız arasındadır.
Tabi sebep ve sonuç ilişkisi içinde değerlendirmek şartı ile.
Bence kasıt olmadıktan sonra insanlar çoğunlukla doğru düşünür.
Veya doğru düşündüğünü düşünür.
Sebepleri dikkate alınmayan düşünce ve davranışların; gören veya dinleyen tarafından doğru algılanması çok uzak bir ihtimaldir.
Çünkü tüm düşünce ve davranışlarımız bir veya bir çok sebebe bağımlı olarak oluşur ve gelişir.
Düşüncelerimizi anlatırken, sebeplerini de ortaya koyarak yanlış anlaşılmalara ve su-i zanlara sebebiyet vermesek; çevremize daha faydalı olabileceğimizi sanıyorum.
Birde okuduğumuz her hangi bir metni değerlendirirken, sonuna kadar okumadan; hatta biraz da üzerinde müspet bir bakış açısı oluşturmadan önyargılarımız ile hüküm vermesek şüphesiz kazanan biz oluruz.
Kasıtlı olmadıktan sonra yanlış düşünce yoktur.
Olsa olsa!!
Yanlış düşündüren sebep,
Yanlış ifade veya yanlış değerlendirme vardır.
Sevgi ve Saygılarımla.
.
Yanlış Düşünce varmı???? Yazısına Yorum Yap
"Yanlış Düşünce varmı????" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.