- 1801 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ............
Sevgiler vardır tek taraflı yaşanır,sevgiler vardır karşılıklı.Ama hiç birisi bitecek bir gün diye başlamaz.
sevgili vardır mert sözünün eridir,ne istediğini bilir o’na göre davranır,dikilir karşına ben buyum der saklamaz kendini maskelerin ardına.Sevgili vardır günlük,aylık sadece kendini oyalar,tatlı sözlerin ardında gizlenip,oyunlar oynar.Kendine göre bir senaryo yazmış ve en usta tiyatrocu gibi; sadece oynar.
Sevgili vardır kale gibi sapasağlam arkandadır.
İhaneti bilmez,yalan söylemez.Asla kandırmaz varsa vardır yoksa da yok.
Ne zaman elini uzatsan bilirsin elin boş kalmayacaktır öyle güven duyarsın;güvenirsin.
Güvenirsin,çünkü yaşamadığın tatmadığın belki de çoktan unutttuğun duyguları sana hatırlatmıştır.O andan itibaren odaklanmışsındır,sadece o vardır adeta o’nun için yaşamaya başlarsın,bir anda herşeyin olmuştur.Artık gündüzde o gecede.Mutluluğun hayatının anlamıdır.
Düşünürsün o yokken ne yapıyordum? diye.
Biraz tartışıp küsse,görünmese aramasa vakit geçmez saatler durur adeta
Allahım ne olur arasın ne olur gelsin diye dua edersin ama,aramaz,gelmez,
yine bir teselli bulursun kendine işi çıkmıştır arayamamıştır der beklersin bitmeyen saatlerin koynunda;başka ne yolun vardır gidebilirsin ne de arayabilirsin.Çaresizsindir.Yine de umudunu yitirmeden beklersin,çünkü tek umudundur.Gönlünde yeşerrtiğin tek umudun; bitiremezsin,bitmesini istemezsin.
Fakat öyle bir an gelir ki hiç bilemediğin,neden diye bile soramayacağın kısa bir an içinde yok olur,terk eder sevgili dediğin.Ne bir soru sorabilirsin ne de cevap alabilirsin,Gidiyorum der ve gider.Zaten kalmak için gelmemiştir.O yolcudur sadece bir han bulmanın heyecanı ile konaklamıştır ve başka bir han bulmak üzere yollara düşmeyi kafasına koymuştur bir kere; o zaten budur. Ama sen kapılmışsındır tüm umutlarını ona bağlamışsındır ve bu aşk bir daha yaşanmaz,böyle bir sevda hayatta kaç kez yaşanabilir diye tüm geri kalan ömrünü ona vermeye hazırlanmışsındır.Tam herşeye hazırken delice severken sebep olamayacak türlü bahaneler yüzünden terkedilirsin.Belki bahaneleri bile öğrenemeden.Btmiştir,gitmiştir dönmemek üzere kimbilir hangi durakta beklemektedir.
Yıkılımışsındır,hayatın acımasızlıklarından biri de bu olsa gerek dersin.Kabullenemesende yenilmişsindir,ağlamaktan göz pınarların kurur,günlerce ağlarsın ağlamak hiç bir şeyi değiştirmez bilirsin ama durmaz durduramazsın gözyaşlarını sadece neden? neden?neden?
Bu kadar severken bunca hayallerim varken bunca umutlar yeşertmişken bu gitmeler neden?
Tüm bu sorular cevapsızdır artık,muhatabı yoktur hep kendi kendinle konuşur,soruları kendine sorar cevaplar ararsın.
Bulduğun tek cevap sadece sevdim,çok bir şey istemedim ki sadece tertemiz bir aşk besledim her şeyin bedeli vardır bilirim ama bu aşkın bedelini o değil neden ben ödedim,çünkü ben sevdim o sevmemiş,benim umutlarım bitmemeli onun bitirmeğe hakkı yok ki umutlar benim,hayallerimi yıkamaz onlar benim hayallerim onun değil ki......
Ne yapacağını şaşırsın,ne hayatının anlamı kalmıştır ne de yaşama sevincin.
Bir anda hayatın altüst olmuştur.Ne ona doğru gidebileceğin bir yol vardır nede geriye dönüşün mümkündür.Onunla yaşadıklarını düşündüğün zaman,onunla birlikte sildiğin bitirdiğin geçmişin bile çok uzaktır artık.
Ondan önceki hayatına dönmek istesende dönemezsin, dönüp baktığın zaman arkanda bıraktıklarına dönüşü imkansız bir yoldan ibaretttir.........
Bir insan’nın bir insana neler yapabileceği,bir aşkın bedeli nin bu kadar ağır yaşanabileceğini ve bu dünya da her zaman yanlız olduğunu; nasıl’ki dünya’ya yanlız geldiysek bir gün yine yapayanlız kalabileceğini öğrenmişsindir.Ama çok geçtir artık.
Kaybedilen hiç bir zaman geri dönmez ve kaybedillen maneviyatlar asla eskisi gibi olmaz .Geri alınamaz ve geri verilemez.
. 2009
Gonca Yüce
YORUMLAR
Ne zaman elini uzatsan bilirsin elin boş kalmayacaktır öyle güven duyarsın;güvenirsin. hayat karsına boyle dürüst birini cıkartırsa o zaman öz benlıne su soruyu sormalıısn ben gercek aşkı buldummu yoksa yaşanmamıs cok aşklar kapıdamı hayat bır muamma bilinmezlıklerle dolu bir fırdondu topu dunya kendi eksenınde donerken bizlerde aşk eksenınde donuyoruz farkında olmadan arayışlar ömur bıtene kadar surecek bunu kabul etmesekte
sadebey34 tarafından 1/26/2014 2:41:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
ömrün geçmiştir her gece her an ,zaman zaman hep gelecegini ummak ümitle bekleyerek ve bir gün çıka gelir yılların ötesinden, sen artık bir başka olmuşsun nede olsa ilk defa seni seven ve senin de ölesiye aşık olduğun birisi girmiştir hayatına ,ilk defa aşıksın ya ölünceye kadar sana sadık kalacağına inanmışsın safça.
zaman geçer senden alır alacağını bir gün hiç bir şey demeden çıkıp gider,işte o zaman AL SANA BİR KAYA NEREYE DAYARSAN DAYA HESABI dünyanın altındasın artık.
sonrası senin yazdıkların gibi
senide kutlarım aynı duygularla yazılmış
okudum beğendim yüreğine sağlık umudu hep büyütmek lazım acılar olgunlaştırır derler ya yeterki solmasın sol memenin altındaki cevahir diyorum sizin yorumunuz içinde güldüm doğrusu tek yorum siz yapmışsınız çok iddialı değilim yazıyorum işte defterler dolusu varda üçünü yazdım yayınlarım zamanla yorumlarınızı beklerim
Dudaklarınla öptüğün yanağım, hala taptaze duruyor yüzümde… Bu kez sevinemiyorum; gülüşlerimi, içtenliğimi çalıp sonra ansızın gittiğinden beri. Bu gece ben/deniz yağmurları dinliyorum, aşk fısıltıların kesildiği bu günlerde…
Hayatı kaybederek öğrendiğim gibi aşkı da kaybederek ve hiçbir aşkın sonsuz olmadığını öğrendim. Tıpkı karların güneşi gördükten sonraki haline ve her erimeyi ona benzeterek algıladım.
İşte bu gerçek yaşanmış yazınıza yorum olarak yazdım bir vefasıza yazdığım bir mektupta ve bu yazınız da duygularıma tercumandı desem abartmış saymam. Çok ama çok beğenerek okudum
Sevgili Gonca; Sizi gönülden kutladım
Sevgilerimle ve mutluluk topla dileklerimle
umutyolcusu
Çok teşekkür ederim deneme yazımda beni yanlız bırakmayan ellerin sevgiyle yüreğin huzurla hayatın mutlulukla dolsun:)
sırtım acıyor
Bir insan’nın bir insana neler yapabileceği,bir aşkın bedeli nin bu kadar ağır yaşanabileceğini ve bu dünya da her zaman yanlız olduğunu; nasıl’ki dünya’ya yanlız geldiysek bir gün yine yapayanlız kalabileceğini öğrenmişsindir.Ama çok geçtir artık.
Kaybedilen hiç bir zaman geri dönmez ve kaybedillen maneviyatlar asla eskisi gibi olmaz .Geri alınamaz ve geri verilemez.
O KADAR HARİKA YAZMIŞSINIZ Kİ...İŞTE BENİM YAZACAKLARIM DEDİM VE SİZİ ÇOKÇA KUTLADIM..SEVGİLERİMLE ARKADAŞIM....
Tüm bu sorular cevapsızdır artık,muhatabı yoktur hep kendi kendinle konuşur,soruları kendine sorar cevap bulamazsın bile?
Bulduğun tek cevap sadece sevdim,çok bir şey istemedim ki sadece tertemiz bir aşk besledim her şeyin bedeli vardır bilirim ama bu aşkın bedelini o değil neden ben ödedim,çünkü ben sevdim o sevmemiş,benim umutlarım bitmemeli onun bitirmeğe hakkı yok ki umutlar benim,hayallerimi yıkamaz onlar benim hayallerim onun değil ki......
Ne yapacağını şaşırsın,ne hayatının anlamı kalmıştır ne de yaşama sevincin.
Bir anda hayatın altüst olmuştur.Ne ona doğru gidebileceğin bir yol vardır nede geriye dönüşün mümkündür.Onunla yaşadıklarını düşündüğün zaman,onunla birlikte sildiğin bitirdiğin geçmişindir.
Ondan önceki hayatına dönmek istesende dönemezsin, dönüp baktığın zaman arkanda bıraktıklarına dönüşü imkansız bir yoldan ibaretttir.........
Bir insan’nın bir insana neler yapabileceği,bir aşkın bedeli nin bu kadar ağır yaşanabileceğini ve bu dünya da her zaman yanlız olduğunu;nasıl’ki dünya’ya yanlız geldiysek bir gün yine yapayanlız kalabileceğini öğrenmişsindir.Ama çok geçtir artık.
Kaybedilen hiç bir zaman geri dönmez ve kaybedillen maneviyatlar asla eskisi gibi olmaz .Geri alınamaz ve geri verilemez.
gonca,
sevgililer de vardır,
sevgili olduklarını
kaldıklarını
çok zaman geçince anlarlar.
saygımla.