- 749 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMDEKİ ÖZLEM VE BEN-4
Babamın gözyaşları hıçkırığa dönüşmüştü,nefesini tuta tuta ağlıyor ara sıra kendi kendine mırıldanıyordu,anlayamadığım.Zavallı annem,hiç sesi çıkmıyor öylece yatıyordu.Serum takılmış bazı yerlerinde dikiş izleri,bayağı acı çekmiş anlaşılan.Hele yüzü balon gibi olmuş tanıyamamıştım dün,şimdi de yabancı gibi geliyor.
Seneler önce kaçarak evlenmişler babamın anlatmasından biliyorum, karagümrükte yufka dükkanımız vardı , iki üç sene evvel hep beraber çalışırdık,işler iyi gitmeyince kapatmıştık.Annem de konfeksiyon’a başlamıştı,makinacı olarak.
Ve şimdi......Hastahanedeydik;Boğazım dolu sanki,bir top oturmuşta çıkmamış.Nefes bile alırken zorlanıyorum ,ağlamak istiyorum ağlayamıyorum.Gözlerim acıyor , yüreğim acıyor,ellerim acıyor.
Babamı ve annemi hastahane bırakarak dışarı attım kendimi koşmaya koşmaya başladım,hem avazım çıktığı kadar bağırıyorum hem de ağlıyordum.Neden bizi buldu,annem neden hastahanede,neden neden neden...
Yorulunca duruvermişim.Adımlarım daha yavaş ama içim yanıyor.Okula gitmem gerektiği için okulun yolunu tuttum.Öğretmenimle konuşmam lazım bu gün kimyadan sınavım vardı ve hiç çalışamadım ama kimya dersini de çok severim.Okulum Aksaray’da,havalar bozuk olduğunda otobüsle giderdim.Hava güzelse dolaşa dolaşa.Okulumu çok seviyorum okumayıda,birde salih arkadaşımı.Hemşerim olurmuş çok süre sonra anladım Kastamonu Taşköprü’den.Ben hiç görmedim Kastamonu’yu güzel diyorlar.
Kimya hocamı buldum ve herşeyi anlattı. Bana "geçmiş olsun annen inşallah iyileşir"dedi "inşallah "dedim içimden."Bu gün sınava girmesende olur seni başka bir gün sınava alırız kendini daha iyi hissettiğin zaman" dedi."Annende iyileşmiş olur,önemli değil,sen annene ve kendine dikkat et,bir şeye ihtiyacın varmı?" Canım öğretmenim seni seviyordum sana olan sevgim bir kat daha arttı.İyi ki varsın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.