ÇIKANI DA ÇIKARTANI DA İNDİRENİ DE
evett dağa çıkanlaar dağdan inenler.....Ne yapmış peki bu dağdan inenler?Niye çıkmışlar dağa ve neden inmişler?Terör örgütü istediği için!!!Çıkışları da terör suçu inişleride..Peki neden serbest bırakıldılar?Çünkü artık devlet teröre tesliim olmuş.Devlet için asker değil terörist daha değerli olmuş.Devlet kendi halkına sırtını dönmüş,şehidine sırtını dönmüş ve ülkede büyük bir utanmazlıkla teröristlerin havai fişekli gösterisi izleniyor.Bu gösteriyi düzenlemek alçaklıktır ama izlemekte o kadar alçaklıktır.Farkında değiliz ama yurdumuza bir işgal gücünün elini kolunu sallayarak girişini izliyoruz.işgale ortak oluyoruz..İşbirlikçi oluyoruz.Alçalıyoruz.Alçaklaşıyoruz.Namussuzlaşıyoruz..Ve daha da acısı,bunu kimse barış için yapmıyor,herkesin tek derdi var rahatının bozulmaması..Kimse yarınını düşünmüyor.Yarın öbür gün bu ülkenin gelecek kuşakları dönüp anne babalarına soracaklar..Ne cevap verecekler?..Bir de Kurtuluş Savaşı’nın kahramanlarına bakın,bebeğini değil top mermisini battaniyeye saran insanımızı...Bir de şimdi ki insanımızı!!Neden bu kadar vatansızlaştık,bu kadar alçaklaştık..Farkında mıyız;alçaklığın ulusal tarihini yazıyoruz şu anda ve gelecek nesillere bunu miras bırakacağız..Sessiziz çünkü teröristler bizim evladımızı öldürmedi..Bu kadar basit.Bu ülkenin 6 bin asker şehidi var,demek ki yakın aile ve akrabaları ile en fazla 600 bin kişi eder canı yanan.Boşuna dememişler ’ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar’ diye.
Hazmet diyor birde şerefsiz hazmet!!Neyi hazmedeceğiz?katillerin serbest bırakılmasını mı_?Hazmet diyen hazret cevaplasana..Senin oğlunu öldürselerdi..senin karına kızına tecavüz etselerdi bu köpek sürüsü,yine affedermiydin?’Hepiniz inin dağdan dermiydin?
sindire sindire mi hazmederdin,birden mi hazmederdin!!Herkes oyunu bıraksın..EN NAMUSSUZ DEVİRLERİN BİLE BİR NAMUS DÜZEYİ OLMALIDIR!!!!
FATİH NASIL İSTANBUL’U ALIP BİR ÇAĞI KAPATTIYSA! ATATÜRK NASIL EMPERYALİZMİ YENEREK YENİ BİR ÇAĞ AÇTIYSA..BU TOPRAKLARIN KURTULUŞU DA YAKIN..HER ALÇAKLIK KOYNUNDA BİR İSYAN BESLER..HER KORKAKLIK İÇİNDE BİR CESARET GİZLER..GÜNÜ GELDİĞİNDE ALÇAKLIK VE KORKAKLIK SAATİ BİTER..İSYANIN VE CESARETİN GÜNLERİ BAŞLAR..TARİHİ ALÇAKLAR DEĞİL TÜRKLER YAZAR...!!!!
YORUMLAR
bir kere TSK sınırdaki karakolları güçlendirme kararı aldı. bunun yanında tehlikeli yerlerde profesyonel asker bulundurma kararı.. sormamız gereken aslında bu önlemlerin daha önce neden alınmadığıdır. neden hep tokadı yedikten sonra harekete geçeriz. kimsenin namussuzlaştığı ve terörle yandaş olduğu yok. (türkler adına konuşuyorum) ülkemizde kürt nüfusu bazı ayrıcalıklar istiyorlar. ( ne gibi anlayamadım) pkk sözde bunun peşinde. bakanlar kurulu açılımla bu bahaneyi ortadan kaldırmayı amaçlamıştır. yerinde bir hamle, bir taviz değildir. terör örgütleri kalleş ve arkadan vuran densizlerden oluşur. önümüzde savaşacağımız bir tabur asker bulunmadığından diplomatik yollarla pkk nın değil bu adi örgüte finansal siyasal hukuksal ve hertürsel destek olanların elini bağlamaktır maksat.
Duyarlı yüreğin varolsun hay diline kalemine sağlık.Tebriklerimle alkışlıyorum cesur yüreğimizi senin gibilere ne çok ihtiyacı var bu vatanın.İşte nene hatunumuz,işte asenamız.Adın gibi vatan sevdalı yüreğine bin can ile teşekkürler.RABBİM TÜRKÜN YAR VE YARDIMCISI OLSUN.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.MUTLAKA TÜRKÜN TOKATI PATLAYACAKTIR YÜZLERİNE KÜKREMİŞ SEL GİBİYİZDİR SABRIMIZ TAŞTIĞINDA BENDİMİZİ ÇİĞNER AŞARIZ.
Selam ve dualarımla
Bahar
derin tebriklerimi bırakıyorum sayfana değerli dost...
cesur yüreğin siyumbike'yi hatırlattı bana...
bu alçaklıkları görebilenlee selam olsun diyorum...
bir TÜRK olarak cesaret ödülünü ben veriyorum size...
saygılarım derin...
not: Türkçemizdeki terörüde yok etmek lazım! Alfabemizde W harfi olmadığını bilmeniz gerekirdi, diye düşündüm...