KADİM DOSTLAR
Kadim Dostum Bülent Bey,
Gurbette kendi aşiyanıma çekildim,öylece ,karınca kararınca yuvarlanıp giderken,münzevi kalemim iki üç satırda olsa bir şeyler yazıp halini hatırını sormak istedi.
Hafıza-yı beşer nisyan ile malul olsada siz değerli dostlarım Erzurum da yasadiğım günlerin en güzel anıları arasında yer alacaksınız.Değerli sohbetini ve muhabbetini gurbet penceresinden baktığımda ne kadar özlediğimi sen tahmin et.
Kadim Dostum,
YIllardır bir mücadelenin içinde olmanın mesleki hazzını buralarda daha çok hissetim.Adeta yaptığım işten bir tatlı huzur aldım.Hayatımın kendi serencamı içerisindeki en tatlı meyveleri bunlar.Yaşadıklarım kalbimin istekleri doğrultusundaydı ve öyle oldu.Tesadüften ziyade tevafuktur hayatım.Rabbime ne kadar şükretsem azdır. Her zaman demişimdir;insanın kalbi bir çekirdek gibidir,insan neyi dilerse o gerçekleşiyor.Hayatı hüsnü zandan suizana çevirmemek gerek,esbabı yaratanı anlamak gerek değerli dostum.Yoksa kemmiyette kaybolup gitmekte var.Öyle değil mi?
Değerli dostum,
Sana gurbet ellerde yazdığım bir şiirimle acizane veda etmek istiyorum.Unutma alemet-i farikamız bivefalıların yanında vefa mevhumunu taşıyor olmak.Sözlerimi gurbet ellerde yazdığım bir şiirle bitiriyorum.
GÜL İLE BÜLBÜL
BÜLBÜLÜN GÜLE FERYADI;
Ah!Yollar kalbimde ,hazan görünür
Bu sevda ruhumda, hicran görünür
Derdimi gidipte, lokmana dedim
Yaşadığım günler,bikar görünür.
GÜLÜN BÜLBÜLE CEVABI;
Bir katre ey bülbül,derya görünür
Bir damla her lahza, umman görünür
Iyiyi hak bilip, sabrettikçe biz
Aşıklara bir gün, vuslat görünür
Hürmetlerimle/TimurŞAHİN/ALMANYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.