Ey Aşk Susma!!!
Ey aşk!!!Oradasın; biliyorum.Sesin çıkmıyor ama nefesini hissediyorum.Kalbin atıyor sanki birisi için.Yoksa...Yoksa sen yeniden mi aşık oluyorsun???Dur..Dur sakın söyleme.Acı çekmekten usanmadın mı hala?Onca yaran varken ve kanamaya devam ederken...Sendeki de delilik doğrusu.Sandığımdan da deli çıktın arkadaş!
Herşeyi bir kenara bırakıp hayata yeniden başlamak ha?Akıl alır iş değil bu yaptığın.Sınırlarını zorluyorsun farketmeden.Zararlı çıkan yine sen olacaksın, haberin yok.Diyorsun ki bana sana ne bundan.Acı çeken benim.Ama olmuyor işte öyle arkadaş!Sen ve ben uzun zaman oldu tanışalı.Seni öyle benimsedim ki ben diye birşey yok artık.Ben sen oldum.
Sen olmak yanıp tutuşmakmış meğer...Herkesin gözü önünde, fakat kimseler bilmeden..Sen ne garip birşeymişsin de ben bilmezmişim.Gözümü kör etmişsin.Bu nasıl bir aşk!Yanıyorum aşk...Alevinle yanıyorum.Şimdi söyle bana!Sana laf söylemeye hakkım var mı yok mu?Çünkü ben artık bilmiyorum neyin doğru neyin yanlış olduğunu.Diyorum ya ben sen oldum.Bari sen söyle bana.Susma hadi...Oradasın..Kalp atışların geliyor derinlerden..
Tam da sana ihtiyacım varken sen susuyorsun...Olmuyor aşk, olmuyor...Yapma bana bunu.Eriyorum artık.Alevlerimden eser kalmayacak.Küllere boğulacağım.Susma!Birşey söyle...AŞK!!!