- 832 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Müsait bir aşkta inebilir miyim?
Bu aşk ne garip ne ipe sapa gelmez bir duygudur böyle…
Hayır yanı sen kı altı ustu bır et parcasısın ey kalp sevmek senın neyıne? Ama yok ılla muhalefetsın beynıme…
Eee sonrası pekı? Sonrası malum; kahkaha, gözyası, sevınc, mutluluk, keder… ne ararsan:) Hem de oyle az fılan degıl hepsı bol keseden…
Yanı demek ıstedıgım bu ask baya elı bol bırsey…
Hem baya da becerıklı ha yabana atmamalı asla… Öyle becerıklı kı ıkı dakıka once attıgın kahkahaları tek bır sözle gözyaslarının selınde bogmayı, gülerken ağlatmayı, kalbının kırıklarını kendı kendıne toplatmayı baya bır ıyı bılır kendılerı:)
İşin garıbı tek basına bır ordu gıbı bu ask denılen ıllet.. Butun vucudu tek basına ıstıla edebılen, beynın kalelerını kolaylıkla zapteden ‘’bir garip yolcu yolu kalbe düşen’’…
Hem baya da değerli kendileri, öyle ki vazgecmek, unutmak mümkün değil. hatta sen unutmak ıstedıkce bu ask denılen rezıl, sevdıgının boy boy resımlerını asıyor sanki heryere…nereye baksan onu görüyorsun. E be sevgılım sen de artıst mısın assolıst mısın nesın o gözler o kaslar ne oyle benı benden aldılar.oturdun gönlumun tahtına ınmek nedır bilmezsın.Anlasılan pek bır rahat oralar:) tabi haklısın ne diyim ilgi, pohpohlama ne arasan orda.bes yıldızlı otel mubarek:) valla yalan yok ben olsam ben de aynını yaparım, hatta zımmetlerım o kalbı üstüme ooohhhh sonra degmeyın keyfıme:)
Hey ask kardes oralarda mısın? Bana da ayarlasan diyorum hanı bır kalp. Ama söyle hesaplısından olsun haa.ben fakır adamım bılırsın gonlu zengını de bu devırde kım neylesın…
Kaptan sen saga cek de ben söyle musaıt bır askta ıneyim:)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.