- 1259 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
EVLİLİK VE AYRILIK ÜSTÜNE BİR YAZI!
EVLİLİK VE AYRILIK?
BİR ÇOK İNSAN EVLENMEYİ HURRA ALEL ACELE TELAŞA GETİRİR
KARŞISINDAKİ İNSANI ÖYLESİNE BAĞLANMIŞTIR Kİ ONU KAYBETMEK KORKUSU TAŞIR
VE BİR AN ÖNCE EVLENMEK İSTER AMA BU ÇOK YANLIŞ BİRŞEY DİR BAZEN VE BİR HATADIR
ÇÜNKÜ BAZI ERKEKLER EVLENİRKEN BAZI HUYLARINI ASLA GÖSTERMEZ
YANİ BİR NEVİ BİR MASKEYE BÜRÜNÜR
AŞIKMIŞ GİBİ ROL YAPAR
FLÖRT DÖNEMİNDE SENİ SEVİYORUM FİLAN DEĞİP GÖZ BOYAR VE ÜSTÜNE ÇOK DÜŞER KARŞI TARAFIN KİŞİ DE KENDİNE GÖSTERİLEN İLGİDEN KÖR OLUR VE HAYATININ HATASINI YAPIP BELKİ KARŞISINDAKİ İNSANI TANIMADAN HAYATINI BİRLEŞTİRİR
EVLİLİĞİN İLK HAFTALARI BALAYI KISMI YANİ ÇOK GÜZEL GEÇER CANIM LAR CİCİMLER AŞKIMLAR AMA ZAMANLA EVLENDİĞİ KİŞİNİN KADIN DEĞİŞTİNİ GÖRÜR
VE BAL AYI KISMI BİTİP ZEHİR AYI KISMI BAŞLAR ZAMANLA KAVGALARIN DOZU DAHA ÇOK ARTAR VE BİRGÜN TOKAT İLE SON BİLE BULABİLİR,O ANDA AŞK BİTER GÖZÜNDEKİ AŞK PERDESİ KALKAR VE KARŞINDAKİ İNSAN SANA GERÇEK YÜZÜNÜ GÖSTERMİŞTİR ÇÜNKÜ BEKARKEN VERİLEN BÜTÜN SÖZLER UNUTULUR BİR ANDA SENİ SEVİYORUM LAFINI BİLE SANA SÖYLEMEYE SENİ LAYIK GÖRMEZ NEDEN ÇÜNKÜ O SANA ULAŞMIŞTIR NASIL OLSA ARTIK ONUN SUNDUR GİTME İHTİMALİNDE OLMADIĞI İÇİN SANA ARTIK BİR MUTFAK ROBOTUNDAN FARKSIZ DAVRANMAZ EVDEKİ VAZO İLE SEN ARASINDAKİ TEK FARK SENİN ONA HİZMET EDİP 2 AYAKLI OLMANDIR...=)
HER EVLİLİK BÖYLEDİR DEMİYORUM AMA BİR ÇOK EVLİLİK BÖYLE NOKTALANIR...=)
YORUMLAR
Kendinizi tanıttığınız yazınızda ki yaşınız doğru ise eğer bu yaşta iyi gözlem diyorum.Yalnız biz kadınlarda da suç var:)) hemen inanmamak lazım 2 güzel sözle tatlı dile. Ayrıca onların değişmesini istemiyorsak o zaman bizlerde değişmemeliyiz her akşam onları buluşmalarımıza gider gibi hazırlanıp beklemeliyiz unutmayalım kii hiç bir erkek klorak kokan saçı tepesine toplanmış eşofmanlı yüzü asık bi kadın karşısında görmek istemez.Her iki tarafta karşısında aşık olduğu kişiyi arar.
Saygılarıma....
Kusura bakmazsanız yazınızı biraz olumsuz yönde eleştireceğim.
İçerik olarak kendi duygularınızdır, saygı duyarım ama; şekil olarak birçok hata tespit ettim.Bunları şu şekilde sıralayalım.
1. İmla yanlışlarınız oldukça fazla
alel acele değil alelacele
birşey-bir şey
değip- deyip
onunsundur- böyle bir şey yok
2. Noktalama olarak tek bir işaret kullanmamışsınız.
3. Anlatımı bozuk cümleler:
"SANA ARTIK BİR MUTFAK ROBOTUNDAN FARKSIZ DAVRANMAZ."
Burdaki mutfak robotu kim? Siz mi size davranan mı? ben çıkaramadım.Net bir anlam elde edemiyoruz.