- 965 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN?
Acılara müptela olmuşuz be sürmelim,anlamıyoruz işte yaşamı hafifletmekten filan.
Ne garip değil mi?Diğerleriyse mutluluklarından doyumsuz, biteviye huzurlarını maksimize etme derdindeler.Yok,mukayese etmiyorum anlamıyorum sadece , hak mı etmiyoruz acaba merak da ediyorum.
.zaten ben çoğu şeyi tam olarak anlayamıyorum sevgilim….bakma ahkam kestiğime…
sen neden ,ben neden ,bu koca alem neden?
madem bir düzen vardı ,bir alemdeydik cümlemiz,
neden buraya sürgün edildik?
Tanrı sanki bindiği eşeği bilmiyor mu?salt sadakat testi için mi buradayız ?Sanmıyorum başka şeyler de olmalı…
Cem yılmaz bir sahnesinde arabasından bahsediyordu metni tam hatırlayamayabilirim hoş gör, özetle şöyle diyordu yeni arabam ,Erdil ve ben yola çıkıyoruz arabamın olması yeterli değil insanların onu görüp vay ne güzel araba kimin acaba demesi önemli ,kimse görmedikten sonra araban güzel olmuş neye yarar vs vs… içimden tanrı da böyle mi düşündü acaba diye geçirdim, öyle güzellikler yarattı ki bunun yarattıkları tarafından görülmesini ve tüm bunlar acaba kimin denmesini ve hayranlığımızı görmek mi istedi? bu yüzden de bol kepçe akıl verdi bana malzemeden çaldı o ayrı…
bir anneye neden bu çocuğu doğurdun diye sor,öyle saçma cevaplar alırsın ki .vatana millete hayırlı bir insan…..mirasım o benim….canım öyle istedi…..zevk için….eğitmek için ….Ama neden?
bu sorumu cevaplayamadı kimse
şimdi ben tanrıya kalkıp nasıl derim?
NEDEN?
bunları senden başkasına anlatamıyorum,insanların bana çıldırmışım gibi bakmaları sen de takdir edersin ki pek imrenilecek bir durum değildir vesselam.
Tamam,hadi onu geçtim bir elma için cennetten kovduysa onları bize ne yapacak dersin? Sonra zenciler…nasıl yani alınan siyah ,beyaz toprak ,sonra hepimiz kardeşiz yani…
Boş verelim bunları şimdi, türlü erdemlerle donanmışım gibi bir de evreni ve tanrı yı sorgulamıyor muyum? acaba hiç kendime bakıyor muyum?
ahlaken her bi şeyim tamamdı felsefem eksik kalsın..
hayal gücü geniş ,salağın tekiyim sanırım hadi sizde
Savuşun düşüncelerim.