- 631 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FETHİYEDEN YÜKSELEN YILDIZ
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
FETHİYEDEN YÜKSELEN YILDIZ
Laf ile nutuk ile değil yürekle icraat yapanlar, yüreklerde ilelebet kalırlar.
Fethiyedeki Şehit Aileleri ve Gazilere İftar yemeği ( 2008 Yılı Gaizler Gününde)
Sünnet söleni tertiplenmiş o şölene maddi ve manevi destek olmuştur.
Fethiyede bulunan veya o an için Fethiyede olanları tekne gezilerine götürmüş ve onlara omuz vermiştir.
(3 YIL ÜST ÜSTE )
Seki beldesinde en hakim yere Türk Bayrağını en seri şekilde astırmış, bayrak yüreklerle birlikte dalgalanmaktadır.
(2009 Yerel seçimlerinden hemen sonra)
Şu anda da "Şehitler Tepesine." Bayrak ve gönder nasıl çekilecek diye çalışmalarını sessizce yapmaktadır.
Bir şehit evladımıza (Nerede ise bütün kapılan kapanmış ki; bu evladımızın evinde ne buzdolabı ne de soba yoktur.) nasııl iş temin edeceğinin yollarını aramaktadır.
19 Eylül "Gaziler Günü." Kutlamasında ilçemiden bir tek onu ve yakın arkadaşlarını gördük. (2009 Yılı 19 Eylül)
Habur’da vatan hainlerinin şovları ile ilgili Türk Duruşu gösteren Fethiye Şehit Aileleri Derneğinin yanında bir tek o vardı. (22 Ekim 2009)
Sayın Kılıçdaroğlu’na Fethiye Şehit Aileleri Dernek Başkanı Namık Ünal ve Şehit Babası Veli Aydın’ın kitap ve mektubu vermelerini temin etmiştir. (23 Ekim 2009)
Gazilerimizin tamamına madalyalarını yaptırmış ve bizzat teslim etmiştir.
İşin maddi boyutu ile hiç bir zaman ilgilenmediği gibi, reklam tarafında da olmamıştır.
Bu insanı yüreğine almayanın "Gönül köprüsündeki." Ayaklarında kaymalar vardrı desek yeridir.
Yüreği ile manevi değerlerimize hizmetkâr olmaın haklı gururunu ve onurunu yaşamaktadır.
Şimdi de;
ŞEHİTLER TEPESİNE BAYRAK VE GÖNDER ALMAK VE ORADA O BAYRAK DALGALANDIKÇA O BAYRAKLA HEPİMİZ BİRLİKTE YÜKSELELİM...
Düşüncesinde çalışmalar yapmaktadır.
O yazıyı kime sordunuz da oraya yazıdnız.... Diyenleri de bu ilçede gömdükten sonra böyle bir güzide değerimizi yanımızda görmek bizlere moral olmakta, yalnız olmadığımızı görmekteyiz diye düşünen Şehit Aileleri yerden göğe kadar haklıdır.
Aman ha açıklama yapılmasın,
Aman ha ortamı germeyin... Gibi basit ve hainlerin işine yarayan sığ düşüncelerden uzak yüreği ile Şehit ve Gazilerin yürekleri ile bir yürekte yaşayan Emrah Doğu...
Yüreklerde yaşıyorsun Emrah Doğu...
Emrah Doğu ve çalışma arkaşlarını canı gönülden tebrik ediyorum.
Siyasi ve sığ tartışmalardan uzak sadece hizmet eden, hizmetten yana olan yükselen yıldızdır.
Emrah Doğu Yolun açık olsun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.