- 524 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
hayatın gerçeklerinden. . .
sabah erkenden kalktım hazırlandım ve okula gittim öğleden sonra okulda kutlamalar olucaktı arkadaşlar hazırlanıyorlardı benide derslere göndermediler kutlama başlayana kadar epeyce eylendik oynadık güldük bir ara onu gördüm nasıl birisiydi öyle kalbim hızla atmaya başladı belli etmicem diye ak ile karayı seçtim. . .
kutlama saati geldi sahne sırası bizdeydi çıktık, hemen arkamdaydı bütün gün birlikte eylendik fotoğraflar çektirdik ve bir daha görüşmemek üzere ayrıldık eve geldiğimde kalbim hala deliler gibi çarpıyordukimdir nedir nerededir hepsini araştırdım öğrendim ki bizim üni. de bir de kız arkadaşı varmış bunu öğrendiğimde beynimden aşşağı kaynar sular döküldü. unutmaya çalıştım yeni tanıştığım birini unutmamak ne kadar tabidir kizamanla unuttum bazen bizim kampüsün çıkışında falan görüyordum fakat umursamıyordum neyseki yıl sonu geldi okullar tatil oldu. üç aylık bir yaz tatili başladı aşksız yalnız bir yaz düşünülebilir mi? asla! okullar tatil olalı 15 gün oldu ve lise yıllarında gördüğüm hoşmu hoş bir çocuk vardı 3-4 aydır arkadaşça konuşuyor buluşuyorduk. geldi ve bana teklif etti şaşırdım ama benim için oldukça değerli birisiydi hoşta bir çocuktu biraz düşündüm ve teklifini kabul ettim . o kadar güzel geçiyorduki günler sandığımdnda iyi olmuştuk sürekli beni hiç yalnız bırakmıyordu arıyordu soruyordu kısacası benimle çok ilgileniyordu ki bu bir kız için oldukça önemlidir. artık 4. ayımıza gimiştik zaman hızla ilerliyordu bana karşı bir soğukluk bir mesafe hiç bir şey anlamıyordum gittim konusştum. herşey aynı bende dedi. ben ayrılmak istediğimi herşeyin bende aynı olmadığını tam söyleyecektim ki seni hala deliler gibi seviyorum dedi yutkundum söyleyemedim zaten içimdeki herşey bitti diye düşünüyordum bu günde böyle geçti dedim kendi kendime.
aradan bir kaç gün geçti artık beni çok fazla aramıyordu o çalışıyordu aynı sokakta olduğumuz için tesadüfen birbirimizi görüyorduk. hergün mesajlar atıyordum ve her akşam mutlaka bir kez arıyordum, sanırım kendim bile kabullenemiyordum ki hala içimde bir şeyler vardı.4. ayımızın bitmesine 8 gün kaldı ve bu gün benim doğum günüm saat 12:00 okuldan çıkıyorum ve hala aramadı. . .
Devam edecek. . .
YORUMLAR
evet yaşar benm için önemli olan zaten yazılarımda da şiirlerimdede doğallığın olması beni belki kalıplaşmış cümleler sevilen kelimeler kurallı yazılar şiirler anlatamaz ama beni ancak benim dilimden sözler anlatabilir ben buna inanıyorum ve sizlerle paylaşacağım bir çok yazım var şuan çünkü 7 yıldır yazıyorum.