- 924 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Babam Ve Oğlum
FİLİM SETLERİNDE ÇEKİM ESNASINDA YAŞADIĞIM BİR OLAY ANLATACAĞIM SİZE.NE KADAR DİSİPLİNLİ BİR ÇALIŞMA NE KONSANTRASYON VE NE ÖZ VERİLİ BİR ÇALIŞMA.HAYAT
BELKİDE BİR SAHNE AMA SANATÇILAR İÇİN HER ROL AYRI BİR ANLAM VE USTALIK GEREKTİRİYOR ASLINDA.AYVALIKTA :KIRIK KANATLAR,KURŞUN YARASI,YOL ARKADAŞIM,BABAM VE OĞLUM,ULAK ....DAHA SAYAMADIĞIM BİR ÇOK FİLİM VE DİZİNİN ÇEKİLDİĞİ SAHNELERE ŞAHİT OLDUM.
AYVALIK TARİH VE DOĞAL AÇIDAN FİLİMLERE ÇOK MALZEME KATAN BİR YER.ONUN İÇİN
BİZLER BELKİDE ÇOK ŞANLIYIZ BELKİDE.SANAT CAMİASIYLA BULUŞMAMIZ ÇOK KOLAY OLUYOR ASLINDA.İŞTE BU SAHNELER ÇEKİLİRKEN KAMERA ARKASINDA GÖRÜNMEYEN YÜZLERCE EMEKÇİ VAR.EGE DEKİ ÇİFTLİKTEN GAZETECİLİK OKUMAK İÇİN GİDEN SADIK İLE
BABASI ARASINDAKİ İLİŞKİ ANLATILIYOR.
HASTALANAN SADIK YILLAR SONRA OĞLUYLA BERABAER DÖNÜYORLAR ÇİFLİĞE ÇAĞAN IRMAK KAMERA ARKASINDA SANKİ HEYBETLİ BİR KOMUTAN GİBİ KUSURSUZ İSTİYOR HERŞEYİ.
VE İNANIN HERKEZ DE AYNI SAYGI VE TESLİMİYET VAR ÇEKİLEN FİLİM ADINA.BABASIYLA SADIĞIN ARASINDA YAŞANAN OLAYLAR DIRAMATİK OLARAK ANLATILIYOR.DEFALARCA TEKRARLANIYOR KARELER EN DOĞLI YAKALAMAK ADINA.BAZEN YÜZLERCE KEZ ÇEKİLECEK OLSADA,HİÇ TEREDDÜT ETMEDEN YENİLENİYOR HER DEFASINDA.
VE İZLEYENLER BİLİRLİR DUYGU YÜKLÜ BİR ESER ÇIKIYOR SONUÇTA ORTAYA.SADIK İLE BABASININ ÇİFTLİK YOLUNDA BULUŞMASI DUYGU YÜKLÜ,MANA YÜKLÜ,YAŞANAN VE YAŞANACAK İLİŞKİLER ADINA.EGE AYRI BİR DÜNYA AYRI BİR FLİM SETİ ASLINDA.12 EYLÜL DARBESİNİ ANLATAN BİR FLİM ARKA PILANINDA.BİRBİRİNDEN KIYMETLİ SANATÇILAR VAR YAPIMDA.ÇETİN TEKİNDOR.,FİKRET KUŞKAN,HÜMEYRA,ÖZGE ÖZBERK,ŞERİF SEZER.....
HEPSİDE TAM ANLAMIYLA BAĞLI SENARYOYA.EGEDEN ESİNTİLER YÜKLÜ BU FLİMİN HER
KARESİNDE ASLINDA.UNUTAMADIĞIM ANIMSADIĞIM ÇAĞAN IRMAK’IN BİR OYUNCUYA YEDİĞİ KURU YEMİŞİN KABUKLARINI YERE ATMASIYLA İLGİLİ YAPTIĞI UYARI ASLINDA.HİÇ TEREDDÜTSÜZ KABULLENME VEDE DUYULAN SAYĞI VE ÖZÜR BUDA.
BAŞKA BİR YAZIMDA BULUŞMAK UMUDU VE SAYGILARIMLA....