____ Paylaşmak Duygusu
.................................
Bana verilenden itirazım hiç yok...
Nimetime düşeni alırım. Alırken, yerken şükrederim Allah’a. Allah ki herkesin nimetini veriyor, fark gözetmeksizin...
Allah ki, tüm kullarının bir adımına, on misliyle yanıt veriyor, yazdığı sözde...
Sofrada ne varsa, eğilir, besleme çeker tane tane ağzıma alırım...
İçtiklerimi, yediklerimi de belli bir standarta koymam. Önüme geleni taam bilip, afiyetle mideme yollarım. Karnımı doyurmak değildir yemek yemem, daha çok yaşamak için azığımı yudumlarım...
Bir şeyler atıştırırken de, aç olanları, susuz kalanları çok düşünürüm. Kim varsa paylaşırım bir lokma ekmeğimi onunla, bir damla suyumu onunla içmek isterim. Böyle davranmak hoşuma gider. Paylaşılmayan dünya, benim gözümde dönmüyordur, güneşi yoktur, gecesi gündüzü anlamsızdır...
Abur cuburum yoktur bu yüzden. Bu yüzden sağ elimdekini sol elim bilmez. Bu yüzden vicdanım rahat. Bu yüzden yetimleri, öksüzleri kollarım. Bu yüzden içimdeki iyi çocuk hiç ölmez...
Paylaşmayı da ille yemekle sınırlamam. Bu bazen bir sıcak bir selam, bu bazen içten söylediğim bir kelam, bu bazen avuçlarını tuttuğum yaşlı bir insan, bu bazen çocuklaştığım bir bebek dostluğu, bu bazen dağa ve taşa yaslandığım, kalbimi onlara açtığım bir sevgi paylaşımı olur. Bu bazen, insanca davrandığım her hareketim olur...
Çünkü şuna yüzde yüze inanırım, Paylaşmak Güzeldir desturüne...
..............................................
By MESELCİ
27 Ekim 2009,,,10.00
Mardin
YORUMLAR
paylaşmak gibisi varmı insanı en mutlu eden dünyalıklardan birisidir...
hele birde içerisinde Allah rıazası için paylaşmak duygusu varsa off lezzetine doyum olmaz...
yüreğine sağlık yazan ellerin dert keder tasa üzüntü sıkıntı görmesin kardeşim ...
rabbimde seni sıkıntılarından kurtarsın inş.
...........................
siyahgül dostum,,,
çok tşkler
paylaşımın mutluluk verdi.
saygımla.
paylaşmak gibisi varmı insanı en mutlu eden dünyalıklardan birisidir...
hele birde içerisinde Allah rıazası için paylaşmak duygusu varsa off lezzetine doyum olmaz...
yüreğine sağlık yazan ellerin dert keder tasa üzüntü sıkıntı görmesin kardeşim ...
rabbimde seni sıkıntılarından kurtarsın inş.