- 2812 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşasın şarkılar...
Sazlar, ince bir taksim geçmekte gönlümün, sevgi makamından !
Sevgimi ücretsiz kaplayan ve kalp denen bu minik mekânda, yine fasıl geçmekte şarkılar!
" Bu akşam, bütün meyhanelerini, dolaştım İstanbul’un.."şarkısını ezberledi gönlüm !Ve bu şarkıyla,"Geceler Yol Aldı Sabaha Doğru.."
Hey gözünü sevdiğim, Agob’un çay kahvehanesi !
Keyifler gıcır, anasını satayım nasılsa ! Agop amca, yav koy şu benim şarkıyı pikâba be gözüm !
Hangi şarkı mı ? Yapma be Agop amca ! Hangi şarkı olacak ;
elbet ki," Dönülmez akşamın ufkundayız.." Hadi, lütfen..Kulaklarımın pası silinsin be Agop amca !
Hah...! Hişşşt..! Susun, millet ! İşte başladı şarkı !
Off anam, off ! Ne şarkıdır bu be ! Alıp, götürdü beni, yine yıllarca öncesine ! Gözlerim, nemlenmeye başladı !
Ah bu şarkılar, ah !
" Ah bu şarkıların, gözü kör ol " masın, arkadaş !
Yaşasın şarkılar !
Yaşasın, besteciler ve güftekârlar ! Yaşasın !
OKTAY ZERRİN
not: yazıda, tırnak içinde geçen, " Geceler Yol Aldı Sabaha Doğru " sözlerini benim yazıp, merhum bestecimiz Alaaeddin ŞENSOY hocamız tarafından bestelenip, TRT TSM REPERTUARI’na alınan ve sanatçı Safiye SOYMAN tarafından kaset, cd, radyo ve televizyonlarda okunan şarkımın adıdır...
YORUMLAR
hocam bu serzenişlerinizde haklısıız ama artık devir de çok değişti...artık çocuklarımız bile değişik tür müziklerle uğraşıyorlar..ne yapalım..sağlık olsun diyelim artk...güzel yorumunuz beni ziyadesiyle mutlu etti..çok teşekkür ederim ilginize...sevgi ve saygımla hocam...selamlar...