- 661 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Aşık olmak..
Aşık olmak yada gerçek adı aşık oldugunu sanmak,
Verilen emekler yapılanlar yetmiyor hiç bi zaman insan oglu doyumsuz aç gözlü.
Sevgi diye bişey oldugunu söyleyenler!!!
yalan olan bişeyemi inanıyorsunuz?
Aşk deil onun adı eksiklerinizi kapatan bi yara bandı sadece. hayatınızda eksik olan şeyler için ona sarılıyorsunuz sadece. Biliyorum çünkü bende aynı hataya düştüm.
Çok deli sevdim belki saplantı haline dönüştü ama adı sözde aşk olan boşluk benide çekti kendini, o kara delige teslim oldum...
Hep zor zamanlarım oldu hiç güzel vakit olmadıki benim için hep acı hep stres...
biliyordum bigün son bulacagını herşeyin bi sonu oldugu gibi aşkında bi sonu vardı ve benim için gün bugündü çok denedim bekledim sabretmeye çalıştım ama içimdeki acıyla en fazla bu kadar dayanabildim.
canım yandıgı için şuan yazıyor olsamda bunları yakın zamanda belki gülecek olsamda yine de bu yara hep içimde olucak biliyorum derin yaraların maalesef tamiri olmuyor bu hayatta..
İlk zamanlarda yani cicim aylarında çok şey istesekte hiç göze batmaz zamanla bazı şeylerden dolayı tartışmalar başlar büyür ve kavgaya dönüşür canın yanmaya başlar işte o zaman, o zaman anlarsın ki rüya yavaş yavaş son buluyor gerçek hayatla yüzleşmeye başlıyorsun işte aşk denen şeyin bi kaç aylık ömrü sonunda son buluyor eger evlendiysen araya bi mecburiyet girdiyse hele birde çocuk varsa o zaman o hayata katlanırsın belkide herşey daha düzenli olur..
Ama o kişi sana uzaktaysa ve güven veremiyorsa gün aşırı hata yapıyorsa sonu ayrılık olur...
SAYGILARIMLA...
05/07/2008 20.25
YORUMLAR
Her insan yasamıştır bu duyguları ve zaman her şeyin ilacıdır.Ve şunu da unutmayın herkesi hak ettiği kadar sevmek ve değer vermek verekiyor yoksa insan kendi değerinden kaybediyor.Sizinde dediğiniz gibi ilerde bu günlere gülerek bakacaksınız...
Yüreğinize kaleminize sağlık...
yazdıklarınızın bi çoğu doğru. insan bi şekilde yaşıyor bunları. çok sevmek ya da sevdiğini sanmak gibi karmaşık duygular. hata mı yaptım demek belkide. ama bi gerçek var. bunlar dönem dönem olur. bi dönem gelir soğuduunu düşünürsün. sonra bi gün çok iyi hissedersin. mühim olan, onunla mutlu olduğun günlerin sayısının fazla olmasını sağlamaktır bence.