- 1696 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
.:: Erik Gözlüm ::.
Bu gün sensizliğime yeni bir yelken açıyorum.Uzaklara kaybolmak,yok olmak istiyorum.Gözden uzak olan,Gönüldende uzak olurmuşya,gönlündende uzak olmak istiyorum.
Ağlayarak acımı dindirebilirmiyim bilmiyorum.ama acımı dindirip seni unutmalıyım..
Biliyormusun,sabah kalktım,herzamanki gibi iki kişilik hoş bir kahvaltı hazırladım bol yeşillik vardı masamda sen seversin ya...Güzel keyifle bir kahvaltı yapmalıydık seninle.Saatlerce bol muhabbet,bol yeşillik oradan,buradan,havadan,sudan derken farkına varmamalıydık geçen saatlerin..Evet çayda demlendi tavşan kanı..Şimdi senin en çok sevdiğin yeşil elbisemi giymeliyim en güzel halimle görmelisin uyandığında beni. Hazırdım, artık kaldırıp uyandırmalıyım en güzel rüyandan seni.
Yine güzel bir rüya ile uyandım sabaha..önce inanamadım Rüya gördüğüme.elimi uzattım yavaşça senin yastığına, yoktun yoktun işte..ben eski günlerin rüyasıylamı uyanacaktım her sabaha.Gel artık erik gözlüm.Ağlatma.
Belki umrunda değilim sevmiyorsun beni seni sevdiğim kadar,hatta özlemiyor aramıyorsun bile.Yokluğum koymuyor sana..
Ben ise hayatıma nakış gibi işlenen seni arıyorum her salisede.Ne yapmalıyım nasıl atmalıyım seni içimden..Yardımcı ol bana lütfen..Yine gönderemediğim bir mektubum,gözyaşlarımla yazıyor hayaller kuruyorum.Hatalar insanlar için derdik ya hep,Ben değil bizde idi hataların en büyüğü nasıl kaybettik birbirimizi..
Eline geçmeyecek biliyorum mektubum haberin olmayacak çaresizliğimden.Bilmenide istemem zaten,üzülürsen ne yapar,nasıl yaşarım ben.Son olarak erik gözlüm seni sevdiğimi söyleyerek bitirmek istiyorum sözlerimi.
Yine her gözyaşımda,her haykırışımda,çaresizliğimde buluşmak dileğimle
Hoşcakal...
Dj_Gizemli (Fatma Uçar)