Soru-cevaplar-15 / Var mıdır böyle bir şey.
=-------------------..------------------------=
HİCRET & VUSLAT ( 10/20/2009 )
---------------------------------------------
Sorularıyla Hocasını Deli Eden Öğrenci Konumuna Düşmeden soru sormam lazım:)
Diyorlar ki...
Namaz vaktine 40 dakika kala, NAMAZ KILINMAZ!... Haydaa oldum şimdi...
Ya hu dedim içimden, Akşam namazı ile Yatsı arası Aşağı Yukarı zaten 60 Dakika ...Olur mu hiç öyle şey...Düşündüm , taşındım, taşındım , düşündüm.. Allah dedim KULUNUN HALİNİ ZATEN BİLİR . Olur ya.. Yetişemez, bir durum olur, bir kaza olur, yolda olur, serviste olur, akşam yatsı arası 30 dk kalmıştır, şimdi bu insan namazını ayyy namaza kırk dakika kala namaz kılınmaz diyenlere uyup da o namazı kılmayacak mı !.Olur mu yahu öyle şey ... Tamam, Namazın vaktinde kılınması elzemdir. En doğru olandır. Lakin, insan var.. İnsan var.. Çalışan var, emziren var...Şimdi böyle allahın zamanları zaten belli iken, bir de bunun 40 dakikasını parselleyip, bölüp, hoop hemşerim, namaza kırk dakika kala namaz kılınmaz da ne demektir ?! İnsanı sıkıntıya sokmaz mı.. Hani bu din ZORLAŞTIRMAYINIZ KOLAYLAŞTIRINIZ akidesine bağlı idi ?..
Hocam söz sizin..
Buyurun..
Var mıdır böyle bir şey..
Varsa HAK MIDIR ?...
Saygılar
Yoktur.
Kendiniz de ne güzel, akıl fikir ve kuran hükümlerinden yola çıkıp cevabınızı verdiniz.
Doğru verdiniz.
Hz.Ali (kerremallahü veche))))))) Herkese danışın sonra kalbinizin hükmünü uygulayın buyurmuşlardır.
selam es selame..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.