- 911 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEDİR?
DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ HİÇ?HAYAT NEDİR?İNSAN NEDİR?DEĞER NEDİR?YADA NE DEĞİLDİR?HER NEDİRE VERDİĞİMİZ CEVAP KENDİLİĞİNDEN BAŞKA BİR NEDİR SORUSUNU BERABERİNDE GETİRİR ASLINDA.YAŞAMIN GAYESİ NEDİR?TOPLUMSAL VARLIK OLARAK YAŞAMANIN BİREYE YÜKLEDİĞİ SORUMLULUKLAR NELERDİR?DÜŞÜNEN VE EN DONATILI VARLIK OLARAK İNSAN NEDİR?İŞTE BİR KELİMELİK BİR SORU İLE ÇIKINCA YOLA NELER GELDİ HEMENDE AKLIMIZA.
TEK TEK YANITLADIĞIMIZ NEDİRLER DEĞİLMİ HAYATIMIZA EGEMEN OLAN.BİZ DEĞİLMİYİZ ONLARA ANLAMLAR YÜKLEMEYE ÇALIŞAN?ONLARLA ORTAYA KOYMUYORMUYUZ ASLINDA TENSEL PORTREMİZİ ORTAYA?NE ÖNCESİ VAR NEDİRLERİN,NEDE SONRASI OLACAK ASLINDA.AMA ONLARLA YAŞIYORUZ VEDE YAŞAYACAĞIZ DAİMA.HER NEDİRİN CEVABINDA ANLAM BULACAK ,YADA ONLARI ANLAMSIZ KILMAYA ÇALIŞACAĞIZ AKLIMIZ SIRA.AMA ONLAR OLMADAN YAPMAYACAĞIZ ZAMAN GELECEK.ÇÜNKİ DÜŞÜNCE VARLIĞI OLDUMUZ GELECEK AKLIMIZA.
SADE,YALIN,NET,SARİH ANLATILARLA TASVİR EDERKEN KENDİMİZİ.BEN OLMAK ADINA BİZ OLMAYA ÇALIŞMA GAYRETİMİZİ YENEMEYECEĞİZ ASLINDA.ANI YAŞARKEN YAPTIĞIMIZ GELECEK PILANLARIMIZDA,YADA GELECEĞİMİZE ŞEKİL VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ ANLARDA HEP OLACAK "NEDİR"? SORUSU AKLIMIZDA.ONUNLA AYNİLEŞECEĞİZ GÜN GELECEK,BAZANDA YABANCILAŞACAĞIZ ONA.NE OLURSA OLSUN BİZ ONUNLA ,O BİZİMLE BERABER OLACAK YAŞADIĞIMIZ ZAMANDA.
RESSAMIN TUVALİNE FIRÇA DARBELERİ İLE YAPTIĞI ESERE BAKAR GİBİ,BİZİMDE FELSEFİ OTORİTEMİZ OLACAK NEDİR SORUSU AKLIMIZDA.ESERLERİMİZDE ONU ESAS ALACAGIZ.ONDA BULACAĞIZ BELKİDE YAŞAMIN KENDİNİ.YADA BİZE VERDİKLERİNİ,BELKİDE GİZLEDİKLERİNİ KİMBİLİR.ONUNLA HAYAT BULACAK BELKİ KARANLIKLAR.ONUNLA HUZURA ERECEĞİZ.BELKİDE KİMLİR ONU YOK SAYACAĞIZ BAZEN.BELKİDE ONDA HAZ BULACAK,ONUNLA SIRDAŞ,ÇOK ZAMAN ARKADAŞ,BELKİDE BAZANDA DÜŞMAN OLACAĞIZ ONA.
İŞTE DOSTLAR;CÜMLELERDE RAKS EDERKEN KELİMELER HEP BİZİMLE HEP YANIMIZDA,HEP DÜŞÜMÜZDE OLACAK YARINLARA IŞIK TUTMAK İÇİN.HAYDİ GELİN BİZ DE SORALIM BİR DAHA KENDİMİZE......
N E D İ R ? S A Y G I L A R I M L A
AYVALIKLI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.