- 1350 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
AMERİKA YAZIYOR BİZİMKİLER OYNUYOR...
Değerli dostlar yazıma geçmeden önce yazmış olduğum bir şiirim ile giriş yapmak istiyorum bu şiiri okuduğunuzda yazımda anlatmak istediğimi çok iyi anlayacaksınız...
YİTİYOR CİVANLARIMIZ...
YİTİYOR CİVANLARIMIZ...
Bir tohumdan bir çiçek
Kolay mı büyüyor,
Daha fidanken çiçek
Dalından Koparılıyor...
Koparılan bu fidana
Yapraklar ağlıyor...
Duyarlı çevrenin ciğerleri yanıyor...
Çevre tükeniyor
Canlılar yavaş yavaş ölüyor..
İnsanlar da çevrenin bir parçası
Tıpkı evrendeki tüm canlılar gibi,
Bitki örtüsü gibi...
Bir ana cenini 9 ay karnında taşır ,
Dünyaya getirir
Emek verir, sevgi verir büyütür...
Gelişir,büyür kocaman bir delikanlı olur,
Askerlik çağı gelir,
Törenle peygamber ocağına gönderilir...
Ne için
Vatan topraklarını düşmandan korumak
Üzerinde yaşayan insanların can güvenliğini sağlamak için...
Gözü doymaz emperyalist bir ülke çıkar
Dünyanın kaynaklarına göz koyar
Kendi kaynakları tükendiğinde
üzerine konmak için oyunlar oynar,
Ülkenin en zayıf noktasından
Yarayı kaşır da kaşır...
En çok baş vurduğu taktik ise
Böl parçala ve yönettir...
Kullanır canavar emperyalist
bir terörist örgüt yaratır...
Vurulur bu kirli oyunlarda civanlar,
Eli kınalı kuzular,
Vatanın ciğerlerini kanatır...
İşin en ağır ve kabul edilemez yanı
Yönetenlerin de bu oyuna alet olmalarıdır,
Yönetirken ülkesini hep bu canavardan icazet almalarıdır...
Onların düşündükleri hep kendi çıkarlarıdır...
Memleket elden gitmiş ne yazar,
Hepsinin ABD’ de İsviçre’ de yüklü paraları vardır...
Uyanmalıyız ey halkım
Artık ciğerlerimiz yanmamalıdır...
(Keser dönecek, sap dönecek
Gün gelecek hesap dönecek
elbet bir gün zalimler
mazlum halka hesap verecek)
Evet dostlar Dünyada katilliği ve yaptığı pis ayak oyunları tescillenmiş AMERİKA Türkiye üzerinde yıllardır oynadığı böl, parçala yönet taktiğinin bir parçası olarak P.K.K yı ve onun meclisteki işbirlikçisi DTP yi kullanarak amacına ulaşma yolunda adımlar atmaya devam ediyor...Siyaset bilimciler ve siyaset ile iç içe olanlar da çok iyi biliyorlar ki ülkemizde ABD kendisine yakın olan siyasi partileri destekliyor ve onu iktidara getiriyor...Ya da Türkiye’ye en çok zarar verecek partileri iktidara getirip yazdığı senaryoları uygulama imkanı buluyor...Neden zarar verecek partileri getiriyor diye soranlar olacaktır, cevaplayayım sözde en büyük müttefikimiz ve dost görünüyor değil mi Amerika ?
Adı üzerinde ve tüm dünyanın bildiği gibi Amerika emperyallist bir ülke hep kendi çıkarları doğrultusunda eylemlere girişmiş ve bir çok dünya ülkesinin kana bulanmasına sebep olmuştur... Örnek mi Irak’a müdahale, Afganistan’a müdahale ve (gücü yetse İran’a da müdahalede bulmayı düşünüyor, ) Ortadoğu uydusu İsrail vasıtası ile Filistin’de , Lübnan’da vb yerlerde katliamlara devam ediyor ve bunu da dünya barışı ve güvenliği için yaptığını söylüyor...Yani dünya kurda kuzuyu teslim ediyor...Neyse gelelim ülkemizin durumuna ülkemdeki yer altı kaynakları ülke ekonomisini düzeltmeyi bırakın, tüm borçlarımızı ödeyeceği gibi çıkarıldığında dünyanın en güçlü ülkelerinin başında olacak bir ülke konumundadır, ve stratejik açıdan Avrupa’yı Asya’ya bağlaması açısından da oldukça iyi bir konumdadır...Ülkemizde PKK yı ve DTP yi kullanarak Demokratik açılım altında Kürdistanı kurdurma yolunda yazılan senaryo ABD nin bir senaryosudur...Dağdan indirilip teslim olmaya zorlanan bu PKK’lılar bu oyunun bir parçasıdır törenlerle ve kalabalık tarafından karşılanmalar da bu senaryonun bir ürünüdür...Toplumun tepkisinin olacağı bu senaryoda çok iyi hesaplanmış ...Diyeceksiniz ki toplumun tepkisinin olacağını bile bile niye bu planı riske atsınlar söyleyeyim..Karşılama sırasında çıkacak ya da çıkması muhtemel olaylarda PKK ve onun dilinden konuşanlar bakın işte biz barış istedik ama Türkiye halkı istemiyor...Diyeceksiniz ki toplumun tepkisinin .ABD’nin ve onun oyuncuları ülkede zaten kargaşa çıkmasını istiyorlar, şimdi de Avrupa’dan gelecek olan PKK lıları İstanbul’da karşılama töreni yapılacak ...Toplum çok tepkili ve büyük olaylara gebe bir karşılama olması muhtemel görünüyor...Onun için burada devletin güvenlik güçlerine çok iş düşüyor haydi bakalım gösterin kendinizi 1 Mayıs’ta eylem yapmak isteyenlere uyguladığınız orantısız gücü bu güçlere halka mahal vermeden gösterip propaganda yapmalarını engelleyebilecek misiniz , halkla karşı karşıya gelmelerini ve büyük olaylara sebep olmalarını engelleyebilecek misiniz haydi bakalım...Bekliyoruz ve göreceğiz...Bu pis senaryoda dağlarda kaybettiğimiz kınalı kuzularımıza Allahtan rahmet, yaralanan gazilerimize de acil şifalar diliyorum ve sesleniyorum görün bu pis oyunları artık ey halkım dostunuzu düşmanınızı iyi tanıyın diyorum...
YORUMLAR
(Keser dönecek, sap dönecek
Gün gelecek hesap dönecek
elbet bir gün zalimler
mazlum halka hesap verecek)
****************************************
Çok anlamlı bir paylaşımdı ellerine sağlık haklısın değerli arkadaşım
Fakat iran modeli uygaulanıyor gibi sırayla baksanıza geç kalınması en çok korkutuyor beni ve yıllar önce Atatürk nasıl da görmüş geleceği bizi uyarmış bu konuda...
"Kuvvet ordudur!
Düşmanlar milletimizi bağımsızlıktan mahruom etmek için evvela onu ordudan mahrum etmek çarelerine giriştiler, kumandanlarımıza ve subaylarımıza tecavüz etmeye başladılar.
Ordumuzu tamamen lağvederek, milleti bağımsızlığını muhafaza için muhtaç olduğu dayanak noktasından mahrum etmeye teşebbüs ettiler.
Herhalde ordu, düşmanlarımızın birinci taarruz hedefi oldu.
Orduyu imha etmek için mutlaka subayları mahvetmek ve aşağılamak lazımdır.
Bundan sonra milleti koyun sürüsü gibi boğazlamakta engeller ve müşkülat kalmaz...
Mustafa Kemâl Atatürk _ 31.Temmuz.1920
Ben önceden ülkemin geleceğinden endişe ediyorudm ve belki bir şeyler görülür ve düzlüğe çıkarız diye umut ediyorudum. Ama artık umutlarım hepten yok oldu.
Biz ülke olarak hiç bir zaman ABD'NİN ve AB'NİN güdümünden çıkamaycağız. Çünkü üretmeden tüketen, tükettiği içinde borç alıp, ödemeyen, her geçen gün biraz daha bağımlı hale gelen bir millet olduk ve hiç bir şekilde bu olanblar karşısında kendimize gelemeyeceğimizi de biliyoruz. Çünkü %85 gibi büyük bir oran açlık sınırında yaşayıp, %15'e hizmet ediyor ve o yüzde 85 in içindekiler de belki bize pay düşer diye sürünerek yüzde 15'in peşinde dolaşıyor.
Hani bir söz vardır. "Açtırma kutuyu, söyletme kötüyü" diye. Bende açınca ağzımı kapatmasını bilmiyorum ya neyse susyaım biraz. Belki geri kalan susunlar konuşurlar.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Evet Kazım bey, gerçekten sesimizi duyurabiliriz artık gerekli kişilere. Gerekli kişiler derken bizim gibi vatandaşlardan söz ediyorum. Ülkeyi yönetmeye çalışanlardan değil. Çünkü onlar kendi seslerinden ve ABD'nin sesinden başka kimseyi duyacak durumda değiller ne yazık ki. Binlerce şehitlerimizin kanı ile sulanarak düşmandan geri alınan Vatanımızıntekrar parçalanmasına ramak kalmasına izin verenlere bir dur demenin zamanı çoktan geldi de geçti. Ama neden hala uyanamıyor nillet uykusundan buna da anlam veremiyorum doğrusu.
Hala neden PKK başkanına "SAYIN", şehitlerimize "KELLE" diyen, aynı zamanda askerlerimiz şehit olunca yürekleri yanan ana babaların ağıtlarına da "YAYGARA" diyen bir başbakanı başımızda tutuyoruz ki?
NEREDE ATATÜRK'ÜN İZİNDEYİZ DİYENLER, NEREDE VATAN UĞRUNA CANIMI BİN KERE FEDA OLSUN DİYENLER? YOKSA SADECE BUNLAR LAFTA MI ACABA DİYE DE KENDİ KENDİME SORMUYOR DEĞİLİM AÇIKCASI...
HAYDİN ARTIK ATATÜRK ÇOCUKLARI UYANIN DA DUR DİYELİM HEP BERABER TÜM BU OLANLARA...
YOKSA VATAN ELDEN GİDECEK VE BİR DAHA GERİ GELMEYECEK. ATATÜRK'ÜN KEMİKLERİ SIZLATMAYALIM ARTIK DİYORUM.
DUYARLI YÜREĞİNİ KUTLUYORUM KAZIM. KALEMİN HEP DAİM OLSUN. SAYGILAR...
begüm_ank tarafından 10/24/2009 1:30:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
İcazetsiz politika üretemeyen, halkının çıkarlarını kendi menfaati için bir kenara bırakan zihniyeti Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ün nutkunda ve Gençliğe Hitabesinde dile getirdiği sözleri kulağıma küpe ederek izlemekteyim. Umarım bu küpeyi takanlarımız çoğalır ve gidişe dur diyecek nesiller ses verir.Bu zihniytleri ülke daha büyük çıkmazlara girmeden yok etmenin yolunu demokratik yollardan bulurlar.
Sevgiler gönderiyorum.