- 656 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİM
SEVDİĞİM
ÖNCELRİ CANIM ÇOK YANACAK KOLAY OLMAYACAK ÜZÜLECEĞİM YÜREĞİME KAPANMAYACAK YARALAR AÇACKSIN YÜREĞİMDE Kİ EN DERİN İZLERİN ,ASLA GEÇMEYECEK İZLERİN SAHİPİ SEN OLACAKSIN KÜÇÜK BİR ÇOCUK GİBİ OTURUP SAATLERCE AĞLAYACAM BELKİ DE GÜNLERCE NE YEDİĞİM YEMEKTEN BİR TAD ALACAM NE İÇTEN GÜLEBİLECEM KOLAY OLMAYACAK HATTA ÇOK ZOR OLACAK AMA ZAMAN GEÇTİKÇE ALIŞACAK YÜREĞİM HATTA HAYATIMA YENİ İNSANLAR GİRMEK İSTEYECEK
HAYIR BEN BUNLARI YAŞAMAK İSTEMİYORUM HİÇ KİMSE SEN GİBİ OLAMAZKİ SENİN GİBİ SEVEMEZ SENİN GİBİ BAKAMAZ BANA KİMSENİN GÖZLERİNDE O HUZURU O ŞEFKATİ BULAMAM YÜREĞİM BU SAHNELERİ YAŞAMASIN BU YENİ BAŞLANGIÇLAR OLMASIN HAYATIMDA YAŞAYACAĞIM BAŞLANGIÇ GEÇMİŞİME DÖNÜŞ OLSUN BÜTÜN BAŞLANGIÇLARIM SANA AÇILSIN TÜM YOLLARIM SEN DE BİTSİN İÇİME YÜREĞİME HAYALLERİME SENDEN BAŞKA HİÇ KİMSE GİRMESİN BİZİM AŞKIMIZ BİR KIRIK GENÇLİK HİKAYESİ OLARAK KALMAMALI BİZ BERABER YAŞLANMALIYDIK YARALI BİR KUŞ GİBİYİM SENSİZ KANADIM KIRILMIŞ HİÇ Mİ GELMEYECEKSİN HEP BÖYLE YARIM MI KALACAK HERŞEY HİÇ BAŞLAMADIK Kİ BİZ HİÇ YAŞAYAMADIK Kİ AŞKIMIZI YARIIM KALMA SEVDİĞİM GEL NE OLUR HASRETİNDEN YANAN BU KALBİME BİR DERMAN OL SEVDİĞİM OYSA HERŞEY FARKLI OLABİLİR BELKİ BİR GÜN HAYATIMA YENİDEN GİREBİLİRSİN HERŞEYE KALDIĞI YERDEN DEVAM EDEBİLİR BU HASRETLİK BİTER ÖZLEMLERİM SON BULUR YÜREĞİMDEKİ YANGIN DİNER SANA DÖN DİYEMEM SEV DE DİYEMEM AMA BEKLİYORUM AŞKIM BEKLİYORUM SEVDİĞİM YÜREĞİNDE BAŞKA BİRİ OLMADIĞINI BİLDİĞİM SÜRECE BEKLİYCEM YÜREĞİNE BİRİ GİRDİĞİ ANDA BEN ÇEKİP GİDECEM İŞTE O ZMAN HERŞEYİN ANLAMINI YİTİRECEĞİ GÜNLERİMİ YAŞAMAYA BAŞLIYCAM SENSİZ SESSİZ GÖZÜ YAŞLI ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.