- 852 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yenik Düştük Birşeylere...
Yıllar önce söyleselerdi bunların yaşanacağını gülüp geçerdim yalnızca.Yaşanan onca güzel günün, birlikte aşılan onca sıkıntının ardından böyle biteceğini tahmin bile edemezdim herşeyin.Böyle olması gerekiyormuş demek.’Hakkımızda hayırlısı buymus.’ demekten baska birşey gelmiyor şimdi elimden...
Yılların sağladığı dostluğun, vefanın üstüne sana hiçbir kırgınlığım yok.Ama hala anlayabilmiş değilim herşeyin neden tamamen bitmesi gerektiğini.En azından arada bir sesimi duymak istemeyişini (öyle olmadığını bilsem de) anlayamıyorum.Hiç mi merak etmeyeceksın benı, hıc mı bilmek istemeyeceksin neler yapıp neler ettiğimi? Ama biliyorum yalnızca korkuyorsun...hayatımdan tamamen cıkıp gıtmezsen kendını benden alıkoyamayacağını, ikimize de onulmaz acılar yaşatacağını bildiğin için korkuyorsun arada bir de olsa sesimi duymaktan.İşte bu yüzden sana kızamıyorum...Hep derdim hanı ’kıyamam, kızamam, uzemem senı...’ işte hala aynı.Hala kıyamam, kızamam, hala üzemem seni...
Artık hayatımda olmayacağını, sesınle uyuyup nefesınle uyanmayacagımı, sana sarılamayacagımı bılmek öyle acı ki...İyi olup olmadığını dahi bilemeyecek olmak düşüncesi yiyip bitiriyor beynimi...
Yıllardır bizi birbirimize bağlayan halkayı cıkardım artık parmagımdan.Saatlerdır elımde evırıp cevırıp bakıyorum...Meger altı ustu bır kac gramlık bır halka ne cok degerlıymıs, ne cok anlam yuklemısız ona ve ne cok alısmısım varlıgına parmagımda...
Nasıl alısacagım bılmıyorum yokluguna, her yer ölesiye senınle doluyken, herseyın pahası senınle bıcılmıs ve herseye anlam senınle yuklenmısken...Alışabılır mıyım sence? Ya da sen alısabılecek mısın bensızlıge?
Şimdi yalnız yatağında uzanmıs bensızlıgı düşünüyorsun biliyorum.Gözlerin dolu dolu ve bogazında bır yumru...Ağlamak istiyorsun beceremıyorsun...Aglama, aglama kıyamam gözyaslarına...
Sevgi biter mi hiç? Sevgi eskir mi?
Yenik düştük birşeylere tam da rahata ermişken yüreğimiz...
Aklımda yalnızca bır soru ısaretı sımdı.Hani şairin dediği gibi ’Ne zaman eskıyor sevgıler,cekılen acıların bedelı odenınce mı?’
Yasanılan acı tatlı günler, gecırılmıs ıyı kötü birliktelikler adına aşkını helal et...Dilerim hep mutlulukla kal.Hala herseyden ve herkesten degerlısın benım için...