DERDİM KONUŞUR
TİLİLİNİN BU KADARINA PES
İnsan oğludur bu bazen tartışır,bazen bozuşur bazen de yetersizliğinden savaşır ,çünkü savaşmak aklı ilmi edebi yetersiz kimselerin işidir bir marifet de değildir bununla birlikte dozajı düzeyi ne olursa olsun barışla neticelenmesi güzel bir şey, işin tuhaf tarafı barış adına ortamı velveleye verenler var.
Kaş yapayım derken göz çıkarmak budur her halde,nasıl mı?
***Militarizmin propagandasını yaparak,
Öyle ya da böyle anormal bir durum oluşmuş insanımızın bir kısmı isyana kalkışmış değişik gerekçelerle sınır ötesine çekilmiş dünya devletlerinden de himmet alarak ülkesiyle savaşıyor ,olayı hafife alıp üç beş çapulcu diye diye kendimizi yedik bitirdik,aldandık, olmadı devlet iseniz vatandaşlarınızın sesine kulak vereceksiniz, ben yaptım oldu demekle hayat yürümüyor Adem babamızın tohumu öldürmekle tükenmez. maalesef bunu geç fark ettik vatandaş olarak yüzlerce yazar çizer 20 yıldır bas bas bağırıyor ama nafile, ancak bu günkü halimize dahi şükür diyoruz,İşin tuhaf tarafı dağdan inen sözüm ona “barış elçileri” sanki cihattan geliyorlarmış gibi karşılanmaları ,siyasete alet olmaları ,birer gerilla gibi zılgıtlarla, alkışlarla, zafer işaretleriyle karşılanmalarıdır neticede gelenler birer militandır silahlı örgütün mensuplarıdır militarizmin birer neferidir derin devlerin bir yansımasıdır vatandaşlarımızın kahir ekseriyeti de militarizme karşıdır dünya militarizmi insanlık başıma beladır onların yüzünden yer yüzünde insanlık fak u zaruret içinde yaşarken güvenlik endişesiyle bir çok ülke silah peşine düşmüş balistik ve nükleer füzelere yatırım yapıyor.PKK dan Ergenekon’a Ta Pentagona kadar insanlığın başına bin bir çorap örecek kadar hilebaz ve acımasız militarist güçler vardır.
***Karşı tarafın duygularını yok edip sabrını taşırarak,
Ülkemizin doğusunda da batısında da 30 yıllık bu menfur süreçten olumsuz etkilenen bundan ötürü malını canını evladını eşini kaybeden 100 binler vardır bu insanları yaralı yüreklerin huzurunda saygıyla eğilmek gerekirken bunu görmezlikten gelerek haddini aşarcasına halaylar çekip oyunlar çevirmek söz ve davranışlarıyla bu nezih insanlarımızın duygularını zedelemek güya kucaklaşmaya geldiğiniz insanları rjit taraflara kaymasına vesile olmak af edilir bir durum bir yaklaşım olmasa gerek üstelik bunun öncülüğünü siyasilerimiz, bilenlerimiz yapıyor yazık ki ne yazık. Hoooop!.. demek içinden geliyor ama bağırmak bir düşünüre yakışmak ben ancak yazabilirim….
***Bu barış diye daha nasıl sonuçlarını bilinmeyen hadiseden rant elde ederek,
Bir adımdır iyi niyetle atılıyor yılların sıkıntısı daha nasıl sonuçlanacağını dahi bilemiyoruz ama devlet bu işte benim senin duygularıyla hareket edecek hali yok ,elbette ki düşünecek gerekir de, millet adına vatandaşına af da çıkaracak, ama bunu sonucunda eğer vatandaşlarımıza bir artı değer oluşturmazsak mutluluğuna vesile olmazsak işim içinde bir yalmış var demek,bundan asıl amaç bu menfur savaşı ortadan kaldırarak, kanın dökülmesini önlemek,bu amaca hizmet eden oluşumların bütçelerini vatandaşa yönlendirmek,bu vesileyle hayat standartlarını ayarlayarak vatandaşlarımızın yaşama kalitesini yükseltmektir.Eğer birileri bundan rant elde etmeye kalkışırsa muvaffak olmayı bırak kontrolsüz bir kavganın başlamasına bile vesile olabiliriz ki böyle bir belayı hiçbir namuslu vatandaşımızın tasvip edebileceğini düşünmüyorum.DTP bu süreçten siyasi rant elde etmeye çalışıyor gibi bunu fark edince de olur olmaz ileriyi gören vizyon sahibi her vatandaşın endişe edebilmesi kadar bir durum yoktur.............devamı sonra.selametle
e.kaya
YORUMLAR
Karşı tarafın duygularını yok edip sabrını taşırarak,
Ülkemizin doğusunda da batısında da 30 yıllık bu menfur süreçten olumsuz etkilenen bundan ötürü malını canını evladını eşini kaybeden 100 binler vardır bu insanları yaralı yüreklerin huzurunda saygıyla eğilmek gerekirken bunu görmezlikten gelerek haddini aşarcasına halaylar çekip oyunlar çevirmek söz ve davranışlarıyla bu nezih insanlarımızın duygularını zedelemek güya kucaklaşmaya geldiğiniz insanları rjit taraflara kaymasına vesile olmak af edilir bir durum bir yaklaşım olmasa gerek üstelik bunun öncülüğünü siyasilerimiz, bilenlerimiz yapıyor yazık ki ne yazık. Hoooop!.. demek içinden geliyor ama bağırmak bir düşünüre yakışmak ben ancak yazabilirim….
Çok şükür! DTP nin kim olduğunu, neyin peşinde olduğunu gören bir göz gördüm,çok şükür.
Savaş, eğer kardeşler arasındaysa silah niye? Kardeş kardeşe silah doğrultur mu?
Yazık. Gerçekten halk kandırılmış. Bunun vebali ağırdır ve mahşere kalır ki orada kimse kimseye üstünlük taslayamaz....
Çok şükür!