ADIM BİLE SANAL
artık hoşlandığım bir kızın sabah işe giderken yolunu gözleyip,bugün konuşacağım heycanını yaşayamıyorum.yok artık cafe veya başka bir mekanda bakışıp etkilenmek ve heycanla bir peçeteye yazılan numaramı eline tutuşturmaya çalışmak.
şimdi elimizin altında bir klavye...sanal mürekkebimiz diyebilirim.çet sitelerinde veya bunun gibi tanışma sayfalarında arayış içindeyiz artık.(slm,mrb)gibi kısaltmalarla başlayan bu tuhaf muhabbet msnye sıçrıyor ve başlıyorsunuz birbirinizi sanalda keşfetmeye.
dahada fazlası var hatta.bir sitede sanal çiftlik,sanal akvaryum ve bunun gibi sanal birçok oyunda,meyva sebze yetiştirip,balık veya başka hayvanlar bakıyoruz.hele bir site var akıllara zarar.sanal bar,sanal park ve sanal insanlar.o insanları kullanan ve yönetende gerçek insanlar. o ortamda dolaşıyoruz,barda eğleniyoruz,parkta yanyana geliyoruz ve hatta sevişiyoruz.çok komik ama gerçek.
burada internet dünyasını kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın sakın.bizim bu çok değerli teknolojiyi nerelere ne amaçlara getirdiğimizi anlatmaya çalışıyorum sadece.hiç dikkat ettinizmi,akraba ziyaretleri insan ilişkileri gezme ve tozmalar azaldı gibi.tabi herkes aynı değil ama oran küçümsenmiyecek kadar fazla.kendimizi bilgisayar başından kaldıramıyoruz.kamburumuz çıkasıya kadar ya okey oynuyoruz yada poker veya ilişki arayışındayız.
bende birinden hoşlandım sanal alemde.başladım sanal mürekkebim olan klevyeden yazmaya.muhabbet ilerledi ama ençok tuhafıma giden burası sanal ortam sana nasıl güvenebilirim demesi oldu. baktım ellerime etten ve bedenim gerçek ama ama karşımdaki insanın beni monütörden ve bir rsimden öte görmediğini anladım.sanki bilgisayarla konuşuyormuşuz gibi.evet dediği doğru sanal ortam sanal muhabbet.
ama şu var mektubu yaşattılarda benmi yazmadım gerçek mürekkebin kokusuyla................anlıyorum şimdi o yarin gözünde adım bile sanal benim.