- 465 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yeniden yolculuk vakti
cumartesi günü yine yolculuk var.sevdigim canimi vere bilecegim vatanima dönüyorum.iki hafta ayri kalmak yetti.evimi vatanimi özledim türkiyemi özledim.eskiden yani bes ay önce almanyada yasiyordum simdi ise türkiyede.19 senem almanyada gecti almanyada dogdum almanyada büyüdüm.19 sene sonra türkiyeye tasindim simdi iki hafta tatil icin gelmistim almanyaya bakiyorumda hic özlememisim.cumartesi yolculuk var en cok ona seviniyorum baskalarin devletinde bundan sonra benim isim olmaz.hem eskiden türkiyeye tasinmak isteyisimin sebebi bitaneydi simdi iki oldu. birisi almanyada yasadigim kötü anilari hatiralari unutmak simdiki sebebimde nisanlim. eger o hayatimda olmasaydi nasil olurdu bilmiyorum.benim icin cogu sey degisti tam insanlara güvenimi kayip etmisken yeniden kazanmaya basladim.. hayata bakis acim degisti artik daha farkli düsünüyorum.7 sene boyunca onca seyden sonra hayati birakan ben yani hayati önemsemeyen ben simdi hayata yeniden baglandim.yavas yavas hayaattan yeniden zevk ala biliyorum belki eski hayatima dönemicem ama kendimi 0 dan bir hayat basladim yeni bir basligi var eski basligin adi annem ve babamdi simdiki hayatimin basligi nisanlim ve ben artik babamla annem ayriymis babam yokmus umrumda degil o bana herseyi unutturdu icimdeki yaralari sarmaya basladi yavas yavas geciyor elbette tamamen unutamam bunu biliyorum izleri kalacak ama icim,kalbim,canim eskisi gibi acimicak acilarim azda olsa hafiflicek bunu onun sayesiyle basaracagim simdiden sonra tek dedigim ``kimse beni idüsünmedi bende kimseyi düsünmicem``insan baskalri icin ugrasirsa baskalari üzülmesin derse hayatta hep kendisi üzülüyor.ben 19 senedir sunu anladim hayattan hayatin bana verdigi derslerden ``üzülmiceksin üzeceksin``tabi insanina göre iyi insana kötü davranmak yakismaz ama seni kirani üzeni kücük göreni sende kiracaksin üzeceksin .....ozaman üzülmessin ve kirilmassin.........ve en iyisi aciyi yasadigin yerden uzaklasacaksin mümkünse sehir degil devlet degistireceksin. cumartesi yolculuk var......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.