- 1430 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
ARAÇLARIMIZDA TÜRK BAYRAĞI TAŞIMAK NEDEN YASAKLANDI?
Aman Dikkat!
Artık araçlarımızda bayrağımızı taşıyamıyacağız.
Neden?
Benimde az önce haberim oldu.
Bir trafik kanunu çıkmış da haberimiz yok...
Hani o "Egemenlik kayıtsız şartsız milletimindir." sözleri altında, TBMM’de oturan milletvekillerimiz bakın neye imza atmışlar?
Efendim; Geçtiğimiz günlerde Bursa-Karacabey istikametinde seyir halinde iken trafikçe aracı durdurulan bir vatandaşa plakasında minik bir Türk Bayrağı logosu bulunması nedeni ile önce 61 Tl para cezası kesiliyor/sonra sürücü belgesinden 5 puanı düşüyor,daha sonra da trafik polisince bu yüceler yücesi onurumuz olan Türk Bayrağı logosu bizzat sökülüyor.
Şimdi bu olacak iş mi?
İçimden bakın bir anda neler geçti?
Gelsinler alsınlar canımı,
Gelsinler içsinler o aç köpekler kanımı,
Şehitlerin, Mehmetciklerin kanlarını içtiler,
Masum kadın ve çocukları öldürdüler,
Doymadı köpekler doymadı o caniler…
Şimdi BAYRAĞIMDA MI gözleri?
Sözleri kitaplardan aldılar ama kalbimden alabilecekler mi?
“Ne Mutlu Türküm Diyene” sözleri altınla değil kanla yüreklerimize 1915′lerden beri yazılmıştır.
Albayrağımızı taşımaktan bizi men eden ve sessiz bir uygulama ile bunu icraa eden hükümeti şiddetle kınıyorum…
Kaç kişi RESMİ GAZETE okuyor ki?
Kaç kişi şu maddelerden, çıkartılan kanundan haberi var?
Benim dahi yeni, yani şu anda haberim olmuşken,
” 9.Haz.2008 gün ve 26901 sayılı resmi gazetede;Sürücülere uygulanacak trafik ceza puanları.26/2 (Mad.) Araçların dışında bulundurulması zorunlu işaretlerden başka, araçlara; izin alınmaksızın reklam, yazı, işaret, resim, şekil, sembol, ilan, flama, bayrak ve benzerlerini takmak yazmak, sesli ve ışıklı donanımları bulundurmak…” diye yasaktan neden TÜRK HALKININ haberi yok?
Hangi Türk insanı bu yasağa sessiz kalabilir ki?
Benim aracımın arkasında bir Türk bayrağı var ve gururla taşımaktayım.
Yolda gördüğüm her TÜRK BAYRAĞI göğsümü kabartmaktadır.
Vatan toprağımda eğer özgürce yaşayamıyorsam,
Eğer BAYRAĞIMI taşıyamıyor ve açamıyorsam,
Eğer göğsümü kabartan ve milli duygularımı yücelten,
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Sözlerini söylemekten men edilmişsem,
Demek ki, ben kendi VATANIMDA tutsak kalmışım…
Değerli yazar Atiye Daniş,
İnanın çok kötü oldum:((
Yazınızı yeni okuyorum ve içimden ağlamaktan öte bir acı duymaktayım.
Size yeminle içimden haykırmak geliyor,
Camları açıp sokaklarda bağırmak istiyorum…
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE sözlerini bağırsam, beni anında akıl hastanelerine tıkacaklar…
İşte korkutulmanın bir başka yönü…
Eğer taşırsan bayrağını, sana şu kadar para cezası….
Aba altından sopa gösterilmiyor artık…
Korku kültürü ekiliyor kanun maddeleri ile…
Açıkça tehdit edilip, sindiriliyor ve TÜRKLÜKTEN vazgeçiriliyoruz çıkartılan kanunlarla…
TÜÜ, YAZIKLAR OLSUN…
Ben şimdi Neyzen in dizelerini yazmam mı?
ESİR İKEN MÜMKÜN MÜDÜR İBADET?
YATIP KALKIP ATATÜRK’E DUA ET…
SENİN GİBİ DÜRZÜLERİN YÜZÜNDEN
DİNİNDEN DE SOĞUYACAK BU MİLLET
İŞGALDEKİ HALİ SAKIN UNUTMA
ATATÜRK’E DİL UZATMA ŞEREFSİZ!
SEN ANANDAN YİNE ÇIKARDIN AMA
BABAN KİMDİ? BİLEMEZDİN ŞÜPHESİZ…
Şimdi soruyorum kendime…
BEN NEREDE YAŞAMAKTAYIM?
BENİM VATANIM NERESİ?
BU KANUN MADDESİ NEDEN BENİM İZNİM OLMADAN SESSİZCE ÇIKARTILDI VE DUYURU OLMADAN UYGULAMAYA KONULDU?
BAYRAK BİR VATANI TEMSİL ETMEZ Mİ?
TÜRK BAYRAĞINI TAŞIMANIN NESİ SUÇ TA, PARA CEZASINA ÇARPTIRILIYOR?
Yakında Türk Deniz sularında gemilerde ve küçük deniz taşıtlarında da TÜRK BAYRAĞI taşınmayacak, diye kanun maddesi resmi gazetelerde okursak, hiç şaşmayalım…
Emine Pişiren/Edremit-Akçay
21.Ekim.2009
saat:20:27
Not: Paylaşımlarınıza teşekkür ederim değerli şair ve yazar arkadaşım Atiye Daniş…
Sevgi ve ışıkla…
Kaynak:www.cevizkabugu.com.tr/gundem.asp?procid=110
www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_yazilar&k=detay&yazi_id=35298
edebiyatgalerisi.net/elestiri/turk-bayragina-ceza.html
www.sendeyaz.biz/Yazi/13165/turk-bayragina-ceza.html
www.forumhaylaz.com/turk-bayragina-ceza-t69962.html?s=10675f514ea968c7241820007d7c6957&p=614583
YORUMLAR
Hala şaşırabiliyorsanız ne mutlu size.
Bu kadar da olmaz! diyecek umudunuz varsa.
Bir de Silivri'den bahsetmişken,
12 Eylül zindanlarından aklımda kaldığıyla,
yazınıza küçük bir katkı:
Nasıl başlarsa fırtına
Öyle diner birdenbire
Bir ışık parlar yeniden
Karanlıklar arasından
umudu kesme yurdundan...
Selam ve saygıyla...
emine pisiren
Şimdi şaşkınlıklarımızı da yitirdik.
Sanırım biz Türkler çok uysal ve uykuyu çok seviyoruz.
Son günlerde kime tesadüf etsem omuz silkip"herkese ne olacaksa bana da o olur" diye söyleniyor...
Olmaz bu kadar ya!..
Ne Sarı Öküz kaldı ne de ahır...
Teşekkürler şairim.
Sizi yazım sayfamda görmekle mutlandım.
Selam ve saygıyla
Sevgili Hilmi YAZGI,
Güzel yurdumda son günlerdeki ihanet rüzgarlarına bir yenisi daha eklendi.
İmralı'daki 30 bin masum insanın ölümüne neden olan eli kanlı cani, TBMM emir veriyor ve "istifa etmeyin, yeni partimizi kurun" diye...
Sonuç?
Yeni parti kurmayları olan vekiller kollarını sıvıyorlar...
Öbür yanda hala SİLİVRİDE yatmakta olan ve daha duruşmaları bile yapılmamış masum insanların oladuğuna inandığım LAİK ve DEMOKRAT aydınlarımızın, ne yedikleri, ne içtikleri, nasıl uyudukları, kaç kişilik koğuşlarda ve ne şartlar altında kaldıklarını bilmiyoruz...Halk sadece İmralı Canavarının söylevlerini ve şikayetlerinden haberdar oluyor.
Bu adalet midir?
Benim aklım, mantığım şaşırmış ve durmuş vaziyettedir.
Yazıma değen gözünüze, yüreğinize sağlık...
Teşekkür ederim...
İnanılacak gibi değil
Çok özür dilerim ama
bu şerefsizlerin kansız olduğunu tahmin ediyorduk ama bu kadar kansız olduklarını bilemiyorduk.
Yazıyı okuyunca ekranı yumruklayacak kadar sinirlendim.
Olamaz ve olmamalı!!!
Benim ülkemde o insanların işi de olmamalı.
Bayrağa el sürenin geçmişinden süphe ederiz.
emine pisiren
Bu yazıyı yazdığım tarihle bugün arasında ne çok şey değişti, değil mi?
Atatürk resimleri resmi dairelerde asılmayacakmış.
Y7akında TL dan da kaldırırlar, Abdülmecit veya Abdülhamit'in bıyıklı resimleri basılır.
Bizler ninnilere alıştık.
Belki de hala dinliyor ve bu yüzden uyuyoruz.
Teşekkürler yorumunuza.
Biraz geciktim, ama geri dönüşler olmadığından bende geç farkettim yorumları.
Selam ve sevgiyle
BİRDE BİZİM MİLLTE NARKOZMU VERDİLER ANLAMIYORUM ACINDAN ÖLECEK ADAM HALEN CAHİL BAŞIYLAN NEYAPAYIM BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDER DİYOR. BAK GİNE KAFAM ATTI SİNİRLENMEKTEYİM ALAYINA SÖVÜP SAYACAGIM YİNE FAKAT ŞİMDİLİK DESTUR DİYORUM NEREYE KADAR BİLMİYORUM PATLARSAM KÖTÜ PATLARIM BUNUDA İYİ BİLİYORUM SAYGILARIMLA YİNE SİNİRLERİM TEPEME ÇIKTI BAK.....
ARKDAŞ BUNLARIN HEPSİ PLANLANMIŞ ZAMANA YAYILMIŞ OLAYLAR VEDE ZAMANI GELDİKCE A.B.D ABİLERİNİN EMİRLERİNİ YERİNE GETİRMEKTEN BAŞKA BİR AMAÇLARI YOK
BUNLARIN ŞÖYLE BİR MECLİSE BİR BAK DERİM GÖZÜNDE VATAN SEVGİSİ PARLAYAN KAÇ MİLLET VEKİLİ VAR SORARIM SANA ÇOGU BADEM BIYIKLI KALANLARI YAKINLARINI NASIL MÜDÜR YAPARIM DERDİNDE BU BÖYLE DEVAM ETTİKÇE İSTİKLAL MARŞINIDA SÖYLEMEK SUÇ OLACAK ÇOK İYİ BİR KONUYA TEMAS ETMİŞSİNİZ KALEMİMİZ ELVERDİGİNCE BU KONULARA TEMAS EDELİM BİR GÜN FAYDASI OLUR DİYEREK SAYGILARIMLA....
Akşam yemeği yiyemedim...Dişlerimi sıkmaktan çenem ağrıyor:((((
Haberi duyunca mideme kramplar girdi...
Aklıma şu soru da takıldı?
Bu kanun maddesini çıkartan millet vekillerine,
Hani şu jet hızıyla kendilerini GAZİ ünvanı ile şereflendiren o 550 milletvekiline soruyorum...
Türk Hava Yolları Uçaklarında TÜRK BAYRAĞI logosu da var,
Bir de şehir içi yolcu vapurlarımız var, onlardan da mı TÜRK bayrağımız sökülecek?
Değerli Şairim GECE10,
Siz o 550 milletvekiline yazsanız ne fayda olacak ki?
Onlar bu TÜRK milletinin oyları ile geldiler,
Onlar kendilerini seçenlerin isteklerini yerine getirmekteler...
Benim anlayamadığım şu;
Peki o milletvekillerinin dedeleri neden ÇANAKKALE'DE savaştılar?
Asıl bu soruya yanıt vermeliler...
Yazıma yorum yazan tüm şair ve yazar dostlarıma şimdiden teşekkür ederim.
Sevgi ve ışıkla...
HAHAHAHA OZAMAN BENDE ŞU PROFİLDEKİ RESMİ KALDIRAYIMDA BENİDE İÇERİ TIKMASINLAR :))))
KIRIK BUNLAR YA SANIYORLARKİ TÜRK İNSANI KOYUN
ULE SİZİ ORAYA BİZ GETİRDİK BİZ İNDİRMESİNİDE BİLİRİZ
HANİ BAYRAKALARI BAYRAK YAPAN KANDI NERDE O ŞEHİDLERİMİZİN DEDELERİMİZİN KANLARI TOPRAKTAMI KALDI YAZIKLAR OLSUN HEPİNİNİZE SONRA DERSİNİZKİ BİZ ŞEHİT TORUNUYUZ BÖYLEMİ DEDELERİMİZİN KANLARINA SAYGIMIZ OZAMAN MECLİSE ERMENİSTAN BAYRAĞI ASINDA BİZDE HANGİ ÜLKEDE YAŞADIĞIMIZI BİLELİM
BÖYLE GİDERSE TBMM DEĞİŞECEK YERİNE EBMM OLACAK HERALDE OF SIKILDIM DAHA FAZLA YAZARSAM 550 SİNEDE TEK TEK YAZARIM VAKİY KALMAZ SAYGILARIMLA EMİNE HANIM