AŞK
Sessizliği yırtarak yere düşen bir damla kanla… Genç kızın saçları beyaz yastığa dağılmıştı . Kahverengi gözlerini tavana dikmişken aklında ‘Böylemi bitecekti’ diye geçirirken aklından gözleri küçülmüştü ve yavaş yavaş kapandı….
Sonbaharın en güzel rengine süslenmişti ağaclar .Yerlede kurumuş sarı yapraklar vardı .Prakta mutluluk içinde yürüyordu Asel .Yapraklardan gelen hişirti onu çok heycanlandırıyordu .Belki de aşktandı heycanı .Şimdiden özelemişti Tolga yı ayrılalı daha yarım saat bile olmamıştı ki ama değil görmek istemesi bi yana sesini bile özlemiş ti.
Çantasının ön gözünden cep telefonunu çıkardı ve hızlıca numarayı çevirip bütün şirinliği ile
-Aşkım çok özledim seni……
- Bende seni canım diye gelen ses Asel i daha da mutlu etmişti.
- Neden ?Böyle oluyor ben sensiz yapamıyorum .Artık …
Derken bütün samimıyetiyle Asel.Lafa girer Tolga ve ciddi bi ses tonuyla :
-Canım kendine hakım ol .Yarın buluşacaz zaten ten her gün görüşüyoruz.Kendine iyi bak kapatmam lazım .dedi. Karşıdaki sesin bu ciddiyeti Asel i bıraz üzerken kendine de getirmişti.
Gece yatakta düşündü .Tolga la ne kadar iyi anlaşıyorum . Benimle konuşuyor ,dinliyor ve beni gerçekten anlıyor. Benim yalnızlığımı paylaşıyor.Sanki benim mutlu olmamla mutlu oluyor .Ama bildiği bir şey vardı ki o Tolga nın mutlu olmasından mutlu oluyordu .Gözlerini kapattı ve ‘allahım teşekkür ederim beni bu kadar iyi anlayan bir adamı karşıma çıkardığın için’
İlk öpüşmeleri ilk dokunuşları birbirlerine hiç aklından çıkmıyordun.Nekadar heycan vericiydi. Dudakları dudaklarına değdiğinde kalbi yerinden cıkacak gibi ritmini arttırmıştı. Dudağı boynundan aşağıya inerken Tolga nın elini de beline sarmıştı Asel in .Kıp kırmızı olmuş bır yüzle baktı Tolga nın masavi gözlerine heycan dan tireyen vücuduyla ne yapacağını bilemez bi haldeyken kulağına eğildi ve ‘Korkma aşkım kendini bana bırak bitanem ‘dedi Tolga Asel e …. Evet kendini onun kollarına bıraktı.Büyük bi heycanla ve arzuyla seviştiler. Hayatına giren ilk erkekti .onunla seviştiği için bir yandan mutlu idi bir yandan da huzursuz du içinden bises bu olayın sonu kötü dıyor du .ama ne olabilirdiki yaklaşık 4 aydır konuşuyorlardı .Kötü bisey olsa anlardı. Hem tolga yı seviyor du Tolga da onu seviyordu . mutlulardı.
Sevgiyle birleşmişti elleri ve yürekleri ……
Aradan geçen onca zaman boyunca Asel in Tolga ya olan sevgisi hiç azalmamıştı. Ama eskisi gibi birbirleriyle görüşemiyorlardı daha az konuşuyorlardı . Tolga sürekli iş gezilerinde toplantılarındaydı . Artık Asel aradığında telefonu çoğu kez kapalı oluyordu .Asel de bu durumu alışmış gibiydi . O da çalışıyordu . Tolga nın olmadığı zamanlarda arkadaşları ile gezıyordu .
Gene bir gün arkadaşları ile sinamaya gitmiş seansın gelmesını beklerken uzaktan koşarak gelen bir kız çocuğu dikkatini çekti . Simsiyah saçları bembeyaz teni ve ilk göze çarpan masmavi gözleriyle bir melek gibiydi. Kabarık eteklı dantelden olan pembe elbisesini salaya salaya koşarak birisinin boyuna sarıldı bır yandanda ‘baba baabcığım annem bu elbiseyi aldı bana’diye bağırıyordu . Kızın arkasından gelen orta boylarda kumral güzel demebilecek bir kadın geldi koşar adımlarla yanlarında durdu ve kızın kızarca
-Kızım baban daha yeni geldi bırakta bi nefes alsın . derken adam kadının lafını dudağın kondurduğu bir öpücükle kesti.Kızını kucagından indirir ken bir yandanda
-Kızımın elbisesi nekadar yakışmış annesi ona .Ben ne şanslığım iki tane zevkli bayan var yanımda dıyordu .sonra karısına sarıldı .Asel bu tabloyu seyrederken içinde de Tolga la benim de kızımız olsa dıye geçir di
Gözbebekleri büyüdü nefesi hızlandı eli ayağı titremeye başladı. Boğazının tam ortasına geldi birşey oturdu .İnanmıyordu gözlerine o adam kızına ve karısına sarılan o adam üzerine hayaller kurduğu canından çok sevdiği kişiydi . Asel in yanıdan geçerken bembeyaz olmuştu yüzü gözünü yerden kaldıramıyordu Tolga . Pişman olduğu her halinden belliydi .Asel in yanı dan geçip giderken .Evet Tolga evliğdi hemde Asel i hayatına sokmadan önce evlenmişti .
Bu olayın ardından uzun süren kavgalar konuşmalar sonrasında gelen ayrılık. Artık beraber değillerdi bitirmişlerdi ilişkilerini .Asel çok zor günler geçirdi. Çok yalnız dı yaşadığı olayı kimseye anlatamıyordu. Kelimeler yetmiyordu çünki .O da kendince bir çözüm buldu .Sanki hala Tolga hayatın da gibi davranıyor etrafına mutlu gözküyordu .Sahte bir neşe içinde yaşıyordu ki zamanla bu sahte dünya ya kendide inanmaya başladı . Hayalinde ki Tolga la çok mutluydu
Çok uzun süredir gazete almamıştı .O gün sabah yürüğüşünden dönerken biri gazete alması için onu zorlamış gibiydi. O da aldığı gazeteyi keyifle okumak için kahve yaptı kendine. Fincanı gazetesini aldı ve kanepesine oturdu. Bir yandan kahvesini yudum yudum içerken gazetenin sayfalarını çeviriyor söyle göz ucuyla bakıyor.
Birden gözüne bir yazı ve yazının yanındaki resim dikkatini çekti. Siyah saçlı beyaz tenli ve pırıl pırıl masmavi gözleri olan dört yaşların da bir kız çocuğunun yanın da ki haberi dönüp dönüp okuyor . Her seferinde inanamiyor ve tekrar okuyordu .Kanın donmuştu nefes almak artık çok zor olmayamaşlamıştı.
Haber: Ailesiyle geçirdiği trafik kazasından mucize yi bir sekilde kurtulan kız çocuğu artık yalnız. Annesini ve babasını kaybeden kızın kimsesi kalmadı
Kalbi hüngür hügür ağlıyordu ama gözünden iki damla yaş aktı yanağından aşağıya . Ayağa kalktı ruh gibi geziniyordu yüzünde bir anda yılların yorgunluğunu anlatan çizgiler oluşmuştu . Telefon sehbasının ordan iki kağıt aldı ordan banyo ya ordan da yatak odasına ilerledi. Yatağının üzerine otur du kağıda birseyler yazdı .Ve sonra bir süre kahverengi gözlerini tavana dikti ve sessizliği dinliyordu.
Sessizliği büyük bir gürültüğle kıran bir sesle yere damlayan kan .Tavana dikmiş olduğu gözlerini yavaş yavaş kapanırken yere iki kağıt düşüyor yere .
Kağıtıta : Seni öylesine seviyorum ki sensiz bir dünya da yaşamak imkansiz .Varlığın bana güç veriyordu .Sen yoksun artık ben de senden bana kalan son seyle sana geliyorum aşkım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.