- 1172 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SAHİ BEN NERDEYİM???
Nasıl başlasam söze bilmem...
Ama yüreğimde derin kesikler var her geçen gün kan kaybediyorum,nefesim kesiliyor kimi zaman masmavi olan gök yüzü simsiyah güneş bile zifiri karanlık...
Bütün bunların sebebi sensin...ben sana sımsıkı sarıldıkça sen aklın sıra yanımdasın ama yok yok değil tam tersi çok uzakta...
Evet belkide kendine bile itiraf edemiyorsun içinde bulunduğun hali ahvali...
Sana da yazık banada etme!al yüreğini önüne bak ben ordamıyım yada ne kadar yer kaplıyorum hala ismim aklına gelince için sıcacık oluyormu...
Artık yüreğime sığmıyorsun seni nereye koyacağımı şaşırdım dediğin günler geride mi kaldı...
Dediğim gibi kendine ve bana bir iyilik yap yüreğini yokla sahi ben nerdeyim???
YORUMLAR
Bazen, bazı yürekler kendinden bile habersiz savrulurlar bilmedikleri kıyılara... Her savruluş, bir CAN yakar hatta. Yanı başınızda olan bir insanın, aslında sizin yanınızda olmadığını hissettirmesi çok acı. Evet dediğiniz gibi güneş bile zifiri karanlık olur o anda. Svdiğiniz bir an önce sizi anlar umarım. Aşkın en güzel hallerini yaşamanız ve mutlu yarınlara ulaşmanız dileğiyle! Tebrikler ;)
...Ben bunu şöyle tarif ediyorum...Alkın beyaz halinde karbeyazı giyinip gezer sevdalar....aşkın kırmızı haline geçince
tutkular yaşanır.....aşkın pembe hali pembe yalanların söylendiği zamanlardır...Ve geliverir aşkın kara...kapkara hali...tüketilmiş,kirletilmiş hali.....Ne iyi olurdu değil mi aşklar gökkuşağı renkleriyle yaşanmaya devam edilmesi...Sevgiler...
Müşerref ÖZDAŞ