- 853 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
İYİ Kİ VARSIN MEHMETCİK, İYİ Kİ...
Çok Değerli Gazi Yazar Sebahattin Aslan,
Yazınızı ağlayarak okudum.
İçim acıdı...
Ben bir Türk Kadınıyım…
Ben bir Türk Anasıyım…
Senelerdir, PKK terörünün Türk insanına verdiği acılar ve kayıplara tanık olduk…
Öyle zaman geldi, sokağa bile çıkamaz olduk,
Öyle zaman geldi ki, sokaklardaki, meydanlardaki “çöp kutuları” bile kaldırılmıştı.
Neden?
Çünkü bu çöp kutularına torbalarca çivi ve vida koyan teröristler, yanına da patlayıcılar döşeyip, zalimliklerini daha geniş alana yaymaktaydılar…
Kaç masum insanın gözleri o çöp kutularından patlayan çivilerden kör olmuştu…
Kaç masum insanın beynine ve ciğerlerine saplanmıştı o çöpten patlayan çiviler…
Sadece bunlar mıydı, PKK nın yaptıkları?
Ya 30 bin masum insanın ölümleri?
Kim soracak hesabını?
ERGENEKON adı altında hala hapiste yatan yüzlerce masum insan ve bilim adamı “doğruyu yazdıkları” için “susturma” ve “sindirme” ardından da “korkutma” siyaseti ile TÜRK İNSANINI kendi yalnızlığına teslim etmiş bir hükümete, şimdi biz nasıl hesap sormayız?
Değerli Gazi Sebahattin Aslan,
Sordunuz…
Türk Halkı şimdi neden suskun, nerede? diye…
Korkuyor Türk Halkı, korkuyor...
Neden mi?
Çünkü, susmayıp, konuşan, hak arayanlar, doğruyu açıklayanlar bugün Silivri’de sorgulanıyor, özgürlükleri ellerinden alındı...
Susuyor, çünkü önce kemerleri sıktılar, sonra boğazları sıkıldı, şimdi de soluk alamıyor...
Susuyor, çünkü güven krizi yaşıyor...
Kime güveneceğini şaşırmış...
Susuyor, çünkü mutsuzluklar bulaştırıldı, bir virüs gibi evlerinde yalnızlıklarına alıştırıldı, ekonomik sıkıntıları ile baş başa kaldı...
Susuyor, sustukça kendisine gelmeyeceğine inananıyor artık...
Amaçlarına Dersim isyanından beri ulaşmak için bu günlere gelen bir terör esiyor senelerdir yurdumda…
Önce ASALA ile bir ermeni örgütü, tüm elçilerimizi öldürdü,
Buna “insan hakları” demeyen Avrupa ve Amerika, ardından PKK terör örgütüne destek çıktı…
Önce şu sorulara yanıt vermeli o HAÇLI ZİHNİYETİ…
Türk Halkına karşı bir soykırımı yapan PKK ve
Kürt/Ermeni Terör örgütlerini neden destekliyorlar?
Kendi ülkesinde idam hala neden var ve bizde idam kalktı?
Ölen 30 bin Türk insanı ve gazilerimizin dökülen kanlarının maddi ve manevi tazminatı, PKK terör örgütünü affetmekle mi ödemekteler?
Ne Hitler’e, ne Mussolin’e, ne Stalin’e ne de diğer dünya liderlerine kimse kızmasın öyleyse…
Asıl bile bile katliam şimdi yapılmakta…
Azınlıkta kaldık, azınlıkta…
Yazınızda gerçekler vardı…
Acı gerçekler…
İnşallah düzeliriz…
Ama umudum yok…
Eğer bir ülkede “baklava” çaldı diye bir çocuğa 10 sene mahkumiyet verilmişse…
Eğer bir ülkede 30 bin bebek, kadın, yaşlı demeden cinayetler işlemiş bir caniyi "en lüks" bir şekilde beslenip, yandaşları özgür bırakılıyorsa…
Benim de artık ümidim yok…
Kimsenin TÜRK İNSANINI bu şekilde incitmeye ve onurunu çiğnemeye de hakkı yokkkkkkk….
Değerli Gazi Sebahattin Aslan,
Siz üzerinize düşeni fazlası ile icraa ettiniz...
Bu vatanı ve üzerinde yaşayan TÜRK ULUSUNU korumak adına savaştınız, kan döktünüz,
"Vatan sağ olsun!" dediniz ve eksik bir uzvunuz ile GAZİ ünvanını onurla taşırken de, bu vatan için, üzerinde yaşayan insanı için, TÜRK İNSANININ geleceğini düşünerek, hala ACI çekmektesiniz...
Peki neden?
Durun ben söyleyeyim...
Damarlarınızda taşıdığınız o asil kan, şiddetle karşı çıkıyor bu haksızlıklara...
Ve şu sözlerin varlığını korumak adına;
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!…
Size teşekkür borçluyuz...
Size minnet borçluyuz...
Sizler ve şehitlerimiz sayesinde yataklarımızda rahat yatıp, uyumaktayız...
İYİ Kİ VARSIN MEHMETCİK, İYİ Kİ...
Emine Pişiren/Edremit-Akçay
20.Ekim.2009
YORUMLAR
Şehtilerimizin dökülen kanları sızlıyor bu vatanı böyle gördükçe.Acaba bizlere haklarını helal ediyorlar mı sanmam,neden etsinler ki kanla canla aldıkları bu vatanı ne hale getirdiler talan ettiler her bir karış toprağını.Her türlü oyunu oynamakta geri kalmayanlarla sarmaş dolaş oldular, daha ne bekleniyor ki vatan elden giderken.OYYY MAVİ GÖZLÜMÜZ ATAMIZ BIRAKTIĞIN EMANETİ GÖRSEYDİN O MAVİ GÖZLERİNİN KÖR OLMASINI NE ÇOK İSTERDİN.EY ATAM BUNLAR SENİN BENİM KANIMDAN OLAMAZ OLAMAZZZZZZZZ....NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE KANIMIN SON DAMLASINA KADARDA BÖYLE HAYKIRACAĞIMMMMM NE MUTLU TÜRKÜM DİYENEEEEE.... Varolasınız emine pişiren varolasınız.
Saygılarımla
Bahar
değerli Emine yazarım,
Türk milleti kendine ihanet edenlere karşı hesap sormaya hazırlanıyor, az kaldı... bundan eminim...
Bu ülkede Tük sekiz bin yıldır vardı, varlığı kıyamete kadar devam edecek topraklarını daha da genişleterek... Bu yurt artık bize dar geliyor... Topraklarımız genişlemek zorunda... yani hilal açılmalıdır artık.... bu kadar uyku yeter, bu kadar hoş görü yeter...
Agopyanlar yazından rahatsız olsalarda ben kaleminize binlerce teşekkür ediyorum...
Asena yüreklim selam olsun yüreğine...
saygı ile efendim
direnis tarafından 10/21/2009 3:49:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
üstadım zaten biz sabrederek buralara gelmedikmi fakat artık bıçak kemige dayandı artık susmayalım biz çogunluktayken bizden korkacaklarken biz niye susalım biz 72 milyon bir milletiz bunun 22 milyonunu boş verin 50 milyon türküz bize güç yetmez istersek yeterki biz bir olalım bizim bizden başka dostumuz yok bunu iyi anlayalım MEHMETCİK gözbebegimiz ATATÜRK izinde olacagımız neferimiz biz TÜRKİYEYİZ gerisi hikaye 50 milyonuda koyacak silivri bulamazlarya ....
SESİMİ DUYUYOR MUSUN
Sesimi duyuyor musun?
…Beyaz atlı,
…..Mavi gözlü prensim
Sesimi duy
…….Gel ne olur!
Bak:
…Yüreğim tarumar,
……..Boynum bükük.
Sahip çıkamıyorum
……..Bıraktığın mirasa.
Parsel parsel eylemek
…….Niyeti var ufukta
Sesimi duy ne olur!
…….Beyaz atlı prensim.
Mavi gözlerinle gör ki
…….Bir yol göster ne olur.
Gidelim aydınlığa
…………..Başım dik olsun
………………Özgür ceylanlar gibi.
Sen gittin ya!
……Eridi yüreğim sabun misali
Sen gittin ya!
………..Meşalendeki özgürlük ateşi
………………………Parlak değil artık
………………….Senli zamanlardaki kadar
Yüreğimde volkanlar fışkırırken
……Dilim hep kelepçeli,
………….Kalemim prangalı.
Sesimi duy ne olur!
……..Mavi gözlü prensim.
…………….Bir kuş gibi kanatlanıp
Uçayım özgürlüğe........!
Bu gece sayın Merzifunlu05 ten sonra bana hala tek yumruk olduğumuzu hatırlatmak adına okuduğum ikinci yazı.
yukarıdaki karalamam da naçizane ışık olsun istedim.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
selam ile arkadaşım.
ilk okul da okuduğumuz Andımız dan bu sözcükler çıkartıldı : NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..! Çocuklarımız artık bu muhteşem cümleyi söylemiyorlar. Alfabemize yeni harfler ekleniyor: X-Q-W...Teşekkür'ü borçkuyduk. Şimdi ÖZÜR borçluyuz. Kanları, canları uğruna kurtardıkları VATANI, CUMHURİYET'İ koruyamadık. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..sevgiler...