- 3857 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜM MEKTUBU
KADEHLERİ SANA KALDIRIYORUM BU AKŞAM,SENİNLE BERABER İÇİYORUZ YANLIZLIĞIĞA VE SENSİZLİĞİĞE.BİR DENİZ KENARINDA TAŞLARIN ÜSTÜNDE BİRŞARKI DOLAN DI DİLİMDE SÖLÜYORUM BAK DİNLE.
BİR AKŞAM ÜSTÜ SEVDİM SENİ,GÖZLERİN DEN AKAN YAŞTI BELLİ,ÇÜNKİ SENDE SEVMİŞSİN BENİ ŞİMDİ NEDEN UZAKTASIN EY BENİM DİVANE GÖNLÜM,ŞİMDİ NEDEN UZAKTASIN EY BENİM DİVANE GÖNLÜM.SORAR OLDUM HER KESE DİLİMDE BİTMEYECEK,BEN SENİ SEVDİM ÖLÜM BİLE GELMEYECEK,SENİ ARAR OLDUM KALBİM DE SENİ SEVMEMEK ELİMDE DEİL.GÖZLERİM YAŞLI BAKAR KALDIM YILDIZLARA BELKİM BİR YÖ VERİR GÖSTERİRLER SENİ BANA,HİÇ BUKDAR YANLIZ KALMAMIŞTIM HAYATIM DA SENİ ARAR OLDUM BU AKŞAMDA.
EVET HEP BU ŞARKI DOLANDI DİLİMDE ELİMDE GİTARIM VURDUM TELLERİNE,GÖREN DELİ SANIYOR BENİ BİR KADEHTE ONLARA KALDIRI VERDİM.BAKMAYIN BANA ÖLE SEVİYORUM DELİCESİNE,SEVDAM BENİ ANLAMIYOR BULDUM KENDİ MİİÇKİ KADEHLERİNDE,SORARIM SİZE SİZ HİÇ SEVDİNİZ Mİ GÖNLÜNÜZÜ BİR ZALİME KAPTIRDINIZ MI,HERKES BAKA KALDI YAŞLI GÖZLERİME.
BEN SENİ SEVMEDİM GÜLÜM BEN SANA TAPTIM HER GECE SENİ İZLEDİ GÖZLERİM SANA BAKA KALDI ÖLMEYİÇOK DENEDİM ÖLÜM BİLE BENİ ANLAMDI.ŞİMDİ SANA YAZIYORUM BU SON MEKTU BU DÜNYANIN EN ZOR KÖŞESİNDEN BURDA KALEM YOK BURDA MÜREKKEP YOK TEK OLAN SANA DUYDUĞUM SEVGİ VE HASRET VAR,SENDEN ÇOK UZAKTA OLSAMDA ÜZERİMDE TONLARCA TOPRAK TA ATSALAR BİR YANIM HEP SENİN YANIN DA BUNU SAKIN UNUTMA.NEFES ALMASAM DA SENİ GÖRMEDİĞİMİ SANSANDA BİR BULUT ÜSTÜNDE SENİ HEP GÖZLÜYOR VE KORUYORUM.BU DÜNYADA SENİ EN ÇOK SEVEN BENİM BAK SENİN İÇİN ÖLENDE BENİM ÇOK MU GÖRDÜN BU SEVGİYİ BANA ŞİMDİ ÖLÜ BENİM.HAYATI DİLEDİĞİNCE YAŞA HİÇ BAKMA ARKANA YAŞLANIRSA GÖZLERİN BİR MENDİL TUTANIM YOK DEME İNAN DÜŞEN HER GÖZ YAŞINI KENDİ KEFENİMLE SİLİYORUM SEN ANLAMASAN DA.SANA BİR GEÇMİŞİ HATIRLATAYIM SENİ NE ÇOK SEVDİĞİ Mİ ANLATAYIM,İLK BAKIŞIMDI SANA SENİ GÖRDÜĞÜM O BALKON DA GÖZLERİNİN İÇİ GÜLÜYORDU ÇOK GÜZELDİN SEVGİ VE SICAK BAKIYORDUN BANA,BİLMEDEN AŞIK OLMUŞUM SANA SENELERCE BAŞKSINI SEVDİM SANSAM DA HAYATTA TEK SEVDİĞİM SENSİN BUNU UNUTMA,BİRAZ GEÇ OLSADA BUNU SANA ANLATMAM SEN BENİ SEVMİYORUM DEMİŞSİN ARKAM DAN HERKES BİR ŞEY KAYVEDİNCE ANLAR SAKIN BEN ÖLÜNCE BENİM SENİ SEVDİĞİM KADAR BENİ SEVDİĞİNİ ARKLARINA ANLATMA.YÜREĞİM BURKUK GÖÇSEMDE BU DÜNYADAN SENİ SEVEREK ÖLMEK BİR ŞANS OLSA GEREK SENİN SAÇLARININA DEĞMESEDE BU YÜREK GÖZLERİNE BAKMIŞ BİRKERE BU YÜREK.BİR SON BAHAR AKŞAMI İDİ NEFES ALAMIYOR ARTIK SÖZ YAZAMIYORDUM SENİ DÜŞÜNÜYOR KAHRINDAN BAK ÖLÜYORDUM,HASRETİN BENİ YAKTI ERİTTİ SEN BİLMİYORDUN AMA BEN SENİ ÖLÜRKEN BİLE SEVİYORDUM.SANMA Kİ ÖLÜMDEN KORKUYORUM HAYIR ÖLÜM NEDİRKİ GÜLÜM BEN SENDEN AYRILDIĞIMA ÜZÜLÜYORUM,BELKİM YAŞASA İDİM BENİ SEVERDİN AMA ZAMAN DOLDU GEMİ KALKIYOR YANIMDA GÖTÜRDÜĞÜM İKİ ŞEY KALDI BİR SEVGİ DOLU YÜREĞİM İKİ TEK PARÇA KEFENİM....
SAMET KARAOĞLU