- 4117 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HASRET,ÖZLEM,SEVGİ VE AŞK, HEPSİ BİR ARADA
Bir umutla çıkarsın yola önüne engeller çıkar... Şarkılar dinlersin,şiirler yazarsın ama nafile,hiç biri başlayamamış bir sevginin avuntusu olamaz.Sonra düşünürsün neden olmadı.? Hep ben mi dersin,oysaki etrafa baktığında senin gibi bir çok insan vardır.Bitti artık buraya kadar dersin,onu görmek bile istemiyorum dersin ama buda kendine söz verrdiğin bi yalandır...Ne zaman ki bir odada yanlız kalsan hemen aklına o gelir ve oturur düşünürsün acaba olsaydı nasılolacaktı.?
Gece olunca rüyanda onu görürsün,sabah onunla uyanırsın ve bir kere daha hayata lanet edersin,senin olmadığı için!Ama ne zaman kionu görsen yadageldiğini fark etsen elin ayağına dolaşır,çünkü sevmisindir bir kere,ne kadarda olmasa,başlamasa da,onu görünce kalp atışlarının hızlanmasına ne sen engel olabilirsin nede başka biri... O hep vardır hayatında.? Teselli etmeye çalışırsın kendini,iyikide olmadı türünden laflar edersin,ama bunlarda içini acıtmaktan başka bi işe yaramaz.
İşte böledir karşılıksız sevmek sevdiğim.? Gecen gündüzünle birleşir uyumak sana uzak bir kavram olur. Sen atmişsındır ilk adımı ama o elini uzatmamıştır sana.Eğer ki hala seviyorsan beklemekten başka çaren yoktur ve bir mum ışığı altında yazdığım son bir mektuptur sana...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.