YANLIZLIK
Yalnızlık içinde oturmuştu; etrafında olup biteni seyrediyordu.Oysa uzaktan bakıldığında yalnız gibi değildi etrafının eğlencesine ve neşesine katılıyo gibi duruyor .Ama gülen sadece yüzü yakından çok yakından bakıldığında kalbıne kalbınının derinliğine bakıldığında kanayan bir yarası vardı . Kimselere anlatamadığı anlatmak için uğraşıyor ama kelimeler boğazına düğümleniyor .Bazen de dinleyeni olmuyor .İşte o zaman iki damla gözyaşı akıyor yanağından aşağıya oradan kalbindeki yaraya . O acıyı bile fark eden yok etrafında Çünkü çok yalnızdı kalabalığın içinde yalnız ve kırgın bir kalpti .
YORUMLAR
insan yüreğinde yara yapanlari anlatabilse keşke her şey onun icin cok daha güzel olabilir paylaştikca. ama şu bir gercek ki kimse kimseyi anlamiyor ve anlamak icin caba sarf etmiyor, kimse kimsenin maskesini indiremiyor. sahte yaşiyoruz, kendimizden yepyeni ve bize yabanci bir ben yaratiyoruz ve onunla kalabaliğin arasina karşiyoruz. bu siteyi seviyorum, coğu insanin kendi olduğu nadir yerlerden biri. (bu ve buna benzer siteler.)edebiyat defteri üyeleri bizleri gercek hayattaki arkadaşalrimizdan daha iyi taniyorlar bence. tüm ic dünyamizi biliyorlar. demek istediğim biz variz, yalniz değil kimse:)