- 4159 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Vatana İhanet
İşte yine aynı hikaye;dağdaki PKK eylemcilerinin bugün aramıza katılma günü bugün ..İnip de sözde barış içinde yaşayacağımız günlere adım attığımız bir gün…Anlaşma gereği gelecekler teslim olacaklar üçü beşi eninde sonunda aftan yararlanmak üzere cezaevine gönderilirken çoğunluğu aramıza katılıp yeni hayatlarına başlayacaklar.
Bu nasıl bir anlayıştır ki adamlar “beni kandırdılar ..” diyecek biz de inanıp hoşgörü penceresinden bakıp ,onlara aramızda yer verecek ve “komşularımız” diyeceğiz öyle mi?
Bu onca öldürülen şehitlerimize, vatandaşlarımıza büyük haksızlık olduğu gibi ,bu vatana da” ihanet” anlamına geliyor bana göre.
Apo’yu paşalar gibi beslediği yetmiyormuş gibi şimdi de onun
köpeklerini mi besleyecek bu devlet ?
Açılımın altında yatan gerçek sebebi ,niyeti öğrenmek isterdim doğrusu.
Sayın Başbakan’ımızın “en az üç çocuk” beklentisi içine PKK eylemcileri dahil oldu şimdi vay bu ülkenin haline. Kaldı ki eylemcilerin ailelerinin her bir ferdinin bugün PKK yandaşı olduğunu düşünürsek ki olmayanları tenzih ediyorum .Onlar ki hep içimizde yaşıyorlardı, sayılarının kaça katlayacağını siz düşünün artık.
Yarın bir gün bu ülkenin Türkiye Cumhuriyeti olmaktan çok uzak bir devlet olacağının göstergesi bugünler. E siz “açılım “ adı altında bu ülkede katliamcılara kucak açarsanız ve bu halktan da bu insan maskeli canavarları kucaklamalarını isterseniz bu ülkenin geleceğini karanlık günler bekliyor demektir.
Bugün her devletten insanı barındıran bir ülke haline geldi Türkiye..Sayıları bir gün bizim sayımızı geçerse ki bu olası bir durum . Atatürk’ün bizlere emanet ettiği bu ülkenin ülke olmaktan çıkıp parsel, parsel bölünerek,paylaştırılarak “azınlık bir toplum “ olma tehlikesiyle yüz yüze kalacağımız da aşikardır.
Bugün bu ülke için en büyük tehlike unsuru PKK iken siz devlet olarak onlara af kapılarını açıp aramıza dâhil ederseniz bunun adını da “barış, kardeşlik” koyarsanız bu ülke insanlarının böyle bir barış,kardeşlik istemediğini de biz bir şekilde size ifade etme gereği duyarız size eğer tenezzül edip halkınıza sorarsanız.
Tıpkı (İsrail ‘in canavar yüzünü gösteren dizi için)İsrail hükümetine devlet olarak tavrınızı koymak yerine “halkı dinledik” deyip diziyi desteklemeyi seçtiyseniz .İşte şimdi tam bu sözü kullanma zamanı şimdi.Ama bu kez halk adına konuşmak yerine halkınıza bir sorun bakalım;PKK’yı aralarında görmek istiyorlar mı?Kaldı ki bu ülke halkından alacağınız tek yanıt “HAYIR!” olacaktır
Zira “devlet “ kimliğinde bile olsanız, bu ülke insanlarının şerefiyle,onuruyla ve hayatlarıyla oynamaya hakkınız olmadığını bilmeniz gerekirdi…
YORUMLAR
Bu vatana hizmet edenlri hep birşeylerle suçlayarak ya görevden uzaklaştırılmıştır ya idem edilmiş yada zehirlenmiştir.Ama dış güçlerde medet uman vatan hanileri ve müslüman kanı dökmekten zevk alanlar bu ülkede oldukça bu ülke düzelmez.Şimdi elinizi vijdanınız koyun 40 yaş üstü olanlar.1979-80 bu ülkede sağsol kiminlendi MHP CHP arasındaydı ne oldu 5000 tane öğreci öğretmen polis öldü 10 tane öğretmen derneği,10 tane polis derneği bir okadar öğrenci ve sağ sol derneği kurtarılmış bölge diye vatanı nereye götürdüler.Sonra ecevit baba bahçeli oğlu oldu ecevitin yanında korkusundan 3 sene sigara içemeyen bahçalimi vatanı kurtaracak .Yoksa toplanan 140 milyar doları alevi,leri güçlendirmek ve türkiyeyi suriye gibi yapacak olan CHP mi devleti kurtaracak.Yoksa kürtistan kuracak HDP mi devleti kurtaracak.Kişiler sırf çıkarları için bu hükümeti kötüleyenler bence gerçek vatan hainleridir.Geçmişini bilmeyenlerin geleceği olmaz. 2001 yılında nerdeyse bir orgeneral bir hemşirenin başı kapalı diye peşine düştüğünü unutup ülkenin çıkarını birtarafa atıp kendi çıkarını düşünen ne müslüman ola bilir nede türk vatanmdaşı olsa olsa 1- numaralı vatan haini olur. İnşallah bu vatan kötüe gittimi ilk acısını ALLAH bu vatana ihanet eeden CHP,MHP,HDP, İŞ partililerine ver yarabi amin inşallah.
Uzan parise kactı sizlerde amerikayamı kaçaçaksınız kapımıza köpeklik yapan adamların ayağına gittiniz utanmıyormusunuz Milli gurur diye birşey kalmadı Bu kanlar aktı neden Hanı kandili yerle bir etmiştik nerden geliyor bu insanlar hemde makyajlı jeepli .
Zeynep hanım sizlere katılıyorum harfi harfinede yazınızı destekliyorum...............
Bu işin başka izah tarzı yok
Bizler çanakkalede 420 bin şehit verdik gerekirse bir 420 daha verebiliriz.
Ülkemi savunma savaş istiyorum anlamına gelmez.
Yıllarca bu ülkenin barışını bozan it sürüleri barıştan bahsedemez
..........................................Bu Ülkeyi sevenlere saygılar sunarım.
İster kürt olsun ister laz her kim ben bu ülkeyi seviyorum her şeye varım bu bayrak ben
im namusum diyorsa ona canım feda.
Her kim bu Ülkeye hainlik yapmış, yapmayada devam ediyorsa kardeşimde olsa Allahy onun .......versin.....
Yıllar önce bu ülkede barış yokmuydu meşhur ağalarınıza kanınızı emdirirken ki hala emdiriyorsunuz o zaman barış yokmuydu biz sakaryada dumlupınarda çanakkalede beraber savaşmadıkmı o zaman barış yokmuydu hanki barıştan bahsediyorsunuz sanki iki devletin barışından bahsediyorlar bu ülke tek devlettir tek millet ban Türküm diyemiyen kahrolur gider bu Ülke uğruna kan akıtanların kemikleri sızlıyor bu gazilerin gözlerinden nefret saçılıyor
Her kimki bu ülkenin gururunu ayaklar altına almışsa Allayh onu bildiği gibi yapsın.
Ermenistan tamamen düketici bir ülke hiç bir fabrikası olmayan insanlar şimdi siz kalkacaksınız ekonomimizin yarısını karşılayacak Azerbeycan gibi bir ülkeyi hiçe sayıp Dünya kurulalı bizlere hainlik yapmış bir ermeniyle iş birliği yapacaksın bu nasıl devlet politikası Ülkemizi uçurumun kenarına getirdiler sadece aşağıya itmesi kaldı.
Bu Ülkenin kalkınmaması için kendilerini maşa olarak kullandıran dış güclerin paralarıyla nemalanan bir sürü eşkiya barıştan bahsediyor ne barışı kahpeliğin ihanetin barışımı olur.Silopide çoşku varmış ne çoşkusu neyi kutluyorsunuz zaferinizimi ne o elinizdeki bez parçaları temizlık bezi olarak bile kullanılmayan kanama bezleriylemi çoşuyorsunuz
Dünya üzerinde bu kadar türk varken neden bu Ülkeyi yönetenler gidipte kendilerini amerikaya satan ülkeciklerle iş birliği yapıyorlar ortadoğunun eş başkanı na ne sözler verildi Cem
sana kurşun sıkanın elini sıkmak nasıl bir duygudur bunu daha iyi düşünmek lazım hepimiz kardeş olacakken başımızdakiler sayesinde kalleş olmaya çalışıyoruz aklı başında bir devlet büyügü başımızda olmadıgı müddetce daha çok canlar yanar yazık bu vatana zeynep hanım yazınızın her kelimesine katıldıgımı belirterek SAYGILAR SUNARIM
Adam görünmek kolay.Adam olmak zor.Hele Devlet Adamlığı ayrı bir meziyet.
Sanırım bizim ülkemizin asıl sorunu devlet adamı eksikliği.
Dileğimiz bu eksikliğimizi gidermek için Allah bize yardım etsin.
Son sözü her zaman olduğu gibi bu aziz millet söyleyecektir ama yine dileğim acı söz söyleyecek duruma düşmez aziz milletim.
Vatanı milleti için kafa yoranları kutluyorum.
SAYGILARIMLA.
zeynep hanım tüm yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum...
susuyoruz bakalım....gerçekten yakın zamanda kendi ülkemizde zınlık haline geleceğimizden ben de kuşku duymuyorm ama olsun...tarih tüm bunları yazıyor ve günü geldiğinde herkes yaptıklarının cezasını verecektir bi şeiklde...
daha önceki dönemlerde olduğu gibi...
saygılar