SANDIK LEKESİ
Genc kızlar neden intihar ediyorlar bunu hiç kendinize sordunuz mu? Ailenin baskısına,cevrenin baskılarına karsı koyamıyorlar.güneydoguda kızların intiharlarını maalesef daha cok duyuyoruz.Sırf güneydoğuda değil metropollerde de oluyor.bu intiharların nedeni benim kendi görüsüme göre erken yasta istemediği tanımadığı kişilerle zoraki evlenmeleri,ailesine karşı cıkamayan evlenmek zorunda kalıyor karşı cıkanlarda ne yazık ki intihar ediyorlar.
bazen cevre baskısı da daha cok oluyor kızlara yöneltilen ilk soru neden evlenmiyorsun,evliliği düsünmüyormusun gibi sorularla kafalarını bulandırıyorlar.Evlenmeyi bir zorunluluk olarak görüyorlar.karsılarına ilk cıkan kişiyle tanımadan bilmeden bilinçsizce sırf birsey söylemesin diye evlenmek için evleniyorlar maalesef neticede mutsuz,sorunlu bir evlilik yapıyorlar.bazen de kızlar evliliği bir kurtulus olarak görüyorlar evde kendilerini dört duvar arsında sıkısmıs hissediyorlar ve o dört duvar arsında bir ısık görüyorlar ısığa yaklastıkca kendini kurtulmus sanıyor evleliği bir kurtukus olarak görüyor ama o dört duvar arasında daha huzurlu,sorunsuz olduğunu anlayınca evlelikten beklentilerini bulamayınca maalesef hayal kırıklığı yaşıyor.hiç birsey kendi hayatınızdan dahaa kıymetli değil...
SANDIK LEKESİ Yazısına Yorum Yap
"SANDIK LEKESİ" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.