- 1595 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
17 Yaşında bir gencin duyguları bunlar...
Daha 17 yaşındayım.Kabul ediyorum boyumdan büyük aşk yaşadım.boyumdan büyük çok adımlar attım.bazen yanıldım evet çocukmuşum dedim.bazen sağlamdım boy değil beyin büyük olmalı gerçek bu dedim.boyumdan büyük yapsamda beynimden büyük iş yapmadım.mantık olmayan aşkta zevkte şerde ben olmadım.
Büyük bir eminlikle söylüyorum ki şeytan diye birşeyin olmadığına %100 oranla kesinlikle eminim.herkesin şeytanı içinde saklıdır.kar amacı güderek dostunu satmak şeytanlıktır.aldatmak,kötü yalanlar söylemek, para kazanmak için saf insanları kandırmak şeytanlıktır.Aşkına sadık olamamaki,vatana uzanan ele bilerek ve görerek susmak bir şeytanlıktır.Anaya babaya haklı şekilde surat asmak bile ufakta olsa şeytanlıktır.insanlar yaptığı her kötülüğü şeytana bağlar.işte bu en büyük şeytanlıktır.kendini kurtarmak için söylenen en hazin yalandır.Şeytana uydum affet cümlesi.şeytan dediği içindeki kurnazlıktır insanın.ben buna tüm bedenimle,yaptığım ve yapacağım hatalarla dürüstçe ve insani bir şekilde eminim.yaptığım iyiliğinde kötülüğünde arkasındayım.kabullenmekte bir şereftir.bu şerefle yaşamaya razıyım.şükür ki kötü bir hatam olmadı çile yaşamaktan başka.şükür ki sadece kötülük gördüm etrafımda bana hep teğet geçiyordu ama ben ağlıyordum.yinede bir çare arıyordum.etrafımdaki bir çok akıllı beyin kayboluyordu.üzülüyordum.Doğmadan önce neydim nasıldım bilmiyorum.Hayata baktığımda içimden söylediğim tek kelime;Geri götürün beni... olmuştur.hayatın çilelerine ,kötülüklerine tabikide isyan edilebilir.bu insanların en doğal hakkı.ama kötülük ve çileyi isyan ederken iyilikleride düşünmek gerekir buda hayatın adaletinin bir parçası.fakir kısım adalete inanmaz.zengin kısım parayı bulur ama huzuru bulamaz.aza şükür eden büyüğüde bulur,mutluda olur buna eminim.bazende yükseleceği halde şükür eden insanlar olur onlara kızarım.yükselip başka şükür diyen birine bir el uzatılabilme şansını kaçırmıştır o kişi.adaleti elinden kaçırmıştır o kişi.buna kızarım.
hayat çok acayip özellikle insanlar.içimdeki çok büyük umutsuzluktan sonra gelen o ufacık umuttan nefret ediyorum.Çünkü o ufacık umut sayesinde hep aynı şeyleri yaşıyor hep aynı acıları çekiyorum.dünya hep aynı dönüyor.geçici olan elbette biz insanlar.amatörde olsa şairler efkar basınca yazarlar.buna sevinirim içini döker herkes,
aslında herkes kendi çapında haklıdır dünyada.çünkü herkes işine geleni savunur.oysa adaleti savunsaydık sadece haksız çıkacaktık ve doğruyu bulacaktık.buna sevinmek yerine utanmak ayıp değil mi ?
onun yerine işimize geleni savunmayı seçtik.tabi seçenler seçti.
ben kişiliğimle hep haklının değil doğrunun yanındayım.
insanın haklı çıkması kolaydır,tek tehtitle haklı çıkabilir herkes.benim bir doğrum vardır ona inanırım mantıksal biçimde değierlendiririm artı ve eksi yanları.ben doğru diyorsam yanlışı iddia edeni bulamam.bu zamana kadar bulamadım.haksız çıktıklarım olduysa hemen farkına varıp hakka katılırım.buda hem benım hemde etrafımdakıler için bir kardır.
dünya zor değil zorlaştıran aza tama edemeyenler.huzuru para ile olur sananlar.
insan fakir doğup zenginliğe koşar olsaydı herkes herşeyi anlardı.zengin doğana şimdi ne anlatacaksın ? tabiki hepsi değil,ama geneli diyerek utanıyorum.
para bir gurur değildir benim için bir büyüklük arz etmez.bir üstünlük göstermez
para sadece kazanılır hakla emekle.büyüklüğünü göstermenin bir anlamı yoktur.
büyüklük gösterir diyenlere soruyorum ..parayı kazanırkende büyükmüydünüz..
alın teri dökmediniz mi..yazılacak çok şey var hayat,para ve aşk hakkında.
daha 17 yaşında bir gencin duyguları bunlar
zamanında fakirliğide gururla çekmiş
yırtık ayakkabısınıda gururla giymiş
şimdi 17 yaşında olan bir gencin...benim duygularım bunlar...2009
YORUMLAR
İlhan kardeşim,
Allah isteyene ilmi istediğinede malı parayı nasip etmiş.ama her ikisiylede kullarını imtihan etmiş.hani deriz azıcık aşım ağrısız başım.boşver az olsun öz olsun.ama adam gibi yaşantın olsun.sanada adam gibi adam desinler.yüreğinin enginliğini ve olgunluğunu tebrik ediyorum.sevgilerimle.