- 1643 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Mutluluk budur işte....
Bir yumakla oynayan kedi yavrusunu seyrediyorum ve dudağımda bir gülüşle birlikte gözlemlediklerim ,hissettiklerim,yaşadıklarım ve düşündüklerim…sevdiklerim….
ve evetttt….;
Mahallemin diğer yumoş ,özgür ruhlu kedileri…..
Geniş bir yeşilde nazlı nazlı sallanan çiçekte görmek beyazı..ve tüm nazlı beyaz çiçeklerim ve narin hanımelleri ve beyazlı kırmızılı sardunyalar…….
Turkuaz mavide hızla dibe dalan ve hiç beklemediğin yerde aniden su yüzüne çıkan şirin karabatak……..
Dağın eteğinde mor çiçeklerini cömertçe sana ,evrene sunan karabaş çiçeği…….
Arka balkonda biriken sudan içen ürkek minik şirin serçe…
Pencere demirinin dibinde güneşlenen ve de tüylerini yalayan arada birbirlerine acıtmayan pençeler atarak oynayan panda ve hissiz kuyruk…….
Kimseler ısrarla izin vermezken Sana yol veren skystar araba sürücüsü…
Sizi özledik hocam lütfen görüşelim diyen şirin vefalı insanlar…….
Gel biz hep beraber dalyana gidelim bu sene yazın oradan da datçaya ya da Marmarise ,neresini istersek artık diyen manevi oğlum Mehmet…
Siz zahmet etmeyin biz vekaletle hallederiz sizin işleri diyen birtanesi Ebru……
Ametist ve yosun akik taşlarını indirimle satan babacan Beyefendi……
İllaki kıyıda devinerek kendine kendine dönen dalgaları yaratan kocaman çok katlı harika yolcu vapuru…
Evimi tertemiz yapan dünyanın en dürüst ablası Fatma ablam…
Ve sen denizi yakarak batan kıpkırmızı Güneşim benim…….
Seviyorum sizi…..seviyorum sizleri…..
Mutluluk budur işte……………………budur.Şükürler olsun.